خبرگزاری کار ایران

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان اعضای سازمان نظام پرستاری تا ۲۰ مهر ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۰۹۹

بیمه نامه بیمه تکمیلی اعضای سازمان نظام پرستاری که ثبت نام کرده اند، از ۲۷ شهریور صادر شد و ثبت نام متقاضیان این بیمه تا ۲۰ مهر ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری؛ ثبت نام بیمه تکمیلی درمان اعضای سازمان نظام پرستاری و خانواده‌های آنان بر اساس قرارداد سازمان به صورت آنلاین از دهم تا بیست و پنجم شهریور انجام و بیمه نامه مربوطه صادر شد. ثبت نام کنندگان می‌توانند برای بهره مندی از مزایای این بیمه اقدام کنند. 

بیمه نامه پرستارانی که در سامانه بیمه پیشگامان نظام سلامت ثبت نام کرده اند، صادر شده و متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۷ شهریور طبق تعهدادت مندرج از خدمات این بیمه استفاده کند. 

بیمه نامه صادر شده برای اعضای سازمان نظام پرستاری که تاکنون ثبت نام کرده‌اند از تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ به مدت یکسال تا ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ معتبر است. 

بیمه شدگان می‌توانند با مراجعه به این آدرس نسبت به کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده مراکز طرف قرارداد و انجام مراحل ثبت برخط اسناد هزینه درمانی و سایر موارد مورد نیاز اقدام کنند. 

ثبت نام بیمه تکمیلی اعضای سازمان نظام پرستاری تمدید شده و تا ۲۰مهر ادامه دارد و هر هفته فهرست افراد جدید طی صدور الحاقیه به لیست بیمه شدگان اضافه می‌شود. 

«مصطفی بوستانی»، مدیر عامل شرکت پیشگامان نظام سلامت درباره خدمات بیمه تکمیلی درمان پرستاران گفت: ثبت نام بیمه تکمیلی درمان اعضای سازمان برای افراد زیر ۶۰ سال با فرانشیز ۲۰ درصد و حق بیمه ماهانه صدهزار تومانی و افراد بالای ۶۰سال با ۵۰درصد اضافه نرخ و افراد بالای ۷۰سال با ۱۰۰درصد اضافه نرخ فقط با هماهنگی قبلی انجام می‌شود. 

وی افزود: متقاضیان بالای ۶۰ سال برای استفاده از این خدمات باید به صورت حضوری به شرکت پیشگامان نظام سلامت در سازمان نظام پرستاری مراجعه کنند. 

تعهدات بیمه تکمیل درمان اعضای سازمان نظام پرستاری در این خبر مشخص شده است. 

متقاضیان بیمه تکمیلی درمان اعضای سازمان نظام پرستاری می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۲۱۰۳۳ و ۰۲۱۸۸۹۳۵۸۵۵ تماس بگیرند. 

بیمه شدگان مدارک و اسناد پزشکی خود را به سامانه «سیناد بیمه البرز» به این آدرس ارسال کنند و اصل مدارک را به نزدیکترین‌ترین شعبه بیمه البرز تحویل دهند یا از طریق پست به واحد بیمه سازمان نظام پرستاری ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز