خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در مراسم آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی فخرا:

تا پایان سال ۲۰ میلیون دُز واکسن فخرا به وزارت بهداشت تحویل خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۴۹۵

وزیر دفاع با بیان اینکه تولید واکسن فخرا را به پنج میلیون دُز در ماه افزایش خواهیم داد، گفت: تا پایان سال ۲۰ میلیون دُز واکسن به وزارت بهداشت تحویل خواهیم داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی فخرا که امروز و با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با بیان اینکه در ابتدا از طرف خود و وزارت دفاع از دکتر عین اللهی وزیر بهداشت به واسطه حمایت های بی دریغی که داشته، تشکر می کنم، اظهار کرد: نیروهای مسلح و وزارت دفاع در راستای ماموریت های ذاتی که بر عهده دارند در جهت مواجهه با تهدیدات به ویژه توسعه سلامت دفاعی و پدافند زیستی که قطعا در آینده کشورها را مورد تهدید قرار خواهند داد، اقداماتی را انجام می دهند.

امیر سرتیپ آشتیانی تصریح کرد: در زمینه مقابله با ویروس کرونا از سال 98 با تلاش های شهید فخری زاده و همکارانشان در سازمان سپند کار اقداماتی انجام و به یاری خداوند این مجموعه موفق شد، واکسن ایرانی فخرا را تولید کند.

تولید واکسن فخرا را به پنج میلیون دُز در ماه افزایش خواهیم داد

وزیر دفاع با اشاره به اینکه ما در مرحله اول موفق شدیم حدود یک میلیون دُز واکسن در ماه تولید داشته باشیم که به وزارت بهداشت تحویل داده خواهد شد، توضیح داد: در ادامه هم تا سه ماه آینده با توسعه ای که داده شده تولید را به پنج میلیون دُز در ماه افزایش خواهیم داد و تا پایان امسال، 20 میلیون دُز واکسن به وزارت بهداشت تحویل خواهیم داد.

وی در پایان گفت: این موضوع رزمایشی برای نیروهای مسلح در امر مبارزه با ویروس هایی که ممکن است در آینده کشور را مورد تهدید قرار دهند است، توفیق حاصله را به سازمان سپند تبریک می گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز