خبرگزاری کار ایران

تبریک سرپرست آموزش و پرورش به "زاکانی" برای انتصابش به عنوان شهردار تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۹۶۷

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی؛ انتصاب «دکتر علیرضا زاکانی» را به عنوان «شهردار تهران» تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک علیرضا کاظمی به شرح زیر است: انتخاب شایسته جناب عالی با رای شایسته شورای اسلامی شهر تهران را به‌ سمت شهردار تهران به‌عنوان ام‌القرای اسلامی که نشان‌دهنده توانمندی شما در عرصه‌های مختلف مدیریتی کلان کشور است، تبریک می‌گویم. یقیناً تخصص و تجارب شما زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به هموطنان فرهیخته و فهیم شهرتهران را فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه آورده است: با عنایت به عزم جدی دولت سیزدهم با راهبرد دولت مردمی برای ایران قوی، بی‌شک تعامل مستمر وزارت آموزش و پرورش با شهرداری تهران درجهت ایجاد زیرساخت‌های توسعه عدالت و نصیب برابر آموزشی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در این کلانشهر، موجب ارتقا و ایجاد رونق آموزش و تربیت نوباوگان پایتخت ایران اسلامی و تقویت نقش و سهم شهرداری در این زمینه، اجرای موفق سیاست‌های دولت دراین حوزه را نیز تضمین می‌کند.

این مهم قطعا باعث افزایش اعتماد  و آرامش خاطر شهروندان تهرانی است و فرصتی است ارزشمند که اطمینان داریم حضور جناب‌عالی در جایگاه شهردار تهران زمینه‌ساز وفاق و تعامل روزافزون و نویدبخش دست‌یابی به توسعه پایدار بر محور آموزش و پرورش در این کلان‌شهر است.

کاظمی در پایان پیام خود نوشته است: برای شما در مسئولیت کم نظیری که بر دوش دارید، آرزوی موفقیت روزافزون داشته، از درگاه خداوند سبحان عزت، سلامت و سعادت جناب‌عالی را مسئلت دارم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز