خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

شورای پنجم "برگزاری انتخابات شورایاری" را به عنوان دستاورد معرفی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۶۸۳

عضو شورای شهر تهران به رویداد تهران ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: رویداد تهران ۱۴۰۰ حدود ۵ ماه بدون مصوبه آغاز به کار کرد و توضیح دهید که با این رویداد چه تحولی در شهر مدنظر بود و چه نتیجه‌ای داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا شمس احسان پس از استماع گزارش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: خدمت کردن در حوزه اجتماعی و فرهنگی شهر تهران مسئولیت دشواری است و کار در آن به معنای خدمت عاشقانه به مردم است.طی ۴ سال گذشته مدیران این حوزه مکررا به نقد مدیریت جهادی در حوزه فرهنگی پرداختند. سوال بنده این است که معاونت اجتماعی پس از تقلیل و تعطیلی حوزه کالبدی چه  اقدامی را انجام داده است که خروجی های ملموس و قابل سنجش داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بودجه این حوزه گفت: بودجه مصوب حوزه فرهنگی_ اجتماعی از سال ۹۷ تا سال ۱۴۰۰ برابر با بیش از ۸ هزارمیلیارد تومان بوده که با بودجه چند وزارتخانه برابری می کند. سوال من این است که وقتی به حوزه کالبدی نه گفتید این منابع صرف چه اموری شده است.

شمس احسان در ادامه به رویداد تهران ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: رویداد تهران ۱۴۰۰ حدود ۵ ماه بدون مصوبه آغاز به کار کرد و توضیح دهید که با این رویداد چه تحولی در شهر مدنظر بود و چه نتیجه‌ای داشت.

عضو شورای شهر تهران گفت: پویش «جان تو جان شهر» که با هزینه‌های زیاد راه اندازی شد و برای اینستاگرام ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شد و تعداد بازدید برای این صفحه حدود ۱۰۰ نفر برای هر پست اینستاگرامی بود به کجا رسید؟ شهر دوستدار کودک به چه میزان به ارتقا شهر برای کودکان منجر شده است؟

عضو شورای شهر افزود: سازمان ورزش یکی از مهم‌ترین سازمان‌های شهرداری است که در گزارش این سازمان مناسب سازی ۲۰ مرکز اعلام شده اما در فرایند مناسب سازی نیاز این عزیزان دیده نشده و عملاً برای معلولین قابل استفاده نیست.

او اضافه کرد: شورایاری‌ها به عنوان مهم‌ترین نهاد محلی با ورود سازمان بازرسی با بن بست حقوقی مواجه و برگزاری انتخابات شورایاری‌ها به عنوان یک دستاورد اعلام شد این در حالی که نخستین بار است که روند جاری امور  را به عنوان دستاورد می بینیم. بیش از این ۴ دور انتخابات شورایاری انجام و دستاورد باید تلاش های شهرداری برای بازبینی در حکم دیوان عدالت اداری بود. از ریاست شورا تقاضا دارم این موضوع را به عنوان  یک موضوع مهم در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز