خبرگزاری کار ایران

اقراریان:

انتقاد به نبود پیوست اقدامات و برنامه‌های فرهنگی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۶۰۳

عضو شورای شهر تهران گفت: معاونت فرهنگی در دوران مسئولیتی خود یک آشفتگی بسیار جدی در فضای فرهنگی شهر ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی اقراریان پس از استماع گزارش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: با این گزارش برای حوزه فرهنگ تاسف خوردم.

او ادامه داد: از مردم تهران عذرخواهی می‌کنم و البته از سازمان فرهنگی و هنری بابت زحمات محرم ۱۴۰۰ تشکر می‌کنم. همچنین درباره گزارش عملکرد دوران مهندس چمران و آقای قالیباف که به عنوان گزارش عملکرد خود ارائه کردید تشکر می‌کنم.

او خطاب به جوادی یگانه گفت: پیوست فرهنگی برنامه‌ها و سازه‌های تهران که اجرا شد کجاست؟ شما در دوران مسئولیتی خود یک آشفتگی بسیار جدی در فضای فرهنگی شهر ایجاد کردید که شاید به دلیل عدم تجربه شما در این حوزه باشد. شما هیچ تجربه‌ای در این حوزه نداشتید و الان مسأله ما شما نیستید، بلایی است که سبک مدیریت شما بر حوزه فرهنگ آوردید است.

اقراریان گفت: سوال مشخص من از شما این است که یک تعریف مشخص از کار جبهه‌ای ارائه کنید، اگر نمی‌دانید کار جبهه‌ای چیست توصیه می‌کنم فرمایشات رهبر انقلاب در تاریخ ۲/۲/۹۲ را بخوانید. اگر می دانید کار جبهه ای چیست بفرمایید که از نگاه معاون فرهنگی شهرداری کار جبهه ای چیست و در دوران مسئولیتی شما برای استفاده از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چه کاری انجام داید؟

او گفت: عدم انسجام در این گزارش مشخص بود و این گزارش شأن اعضای شورا را مشخص نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز