خبرگزاری کار ایران

جدول زمانی واکسیناسیون پرسنل مشخص شود/ دستگاه اکسیژن به صورت امانی در اختیار کارمندان مبتلا به کرونای شهرداری قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۴۷۲

عضو شورای شهر تهران با اشاره به آغاز واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران گفت: بهتر است جدول زمانی آم منتشر شود تا همکاران بدانند نوبت واکسیناسیون آن‌ها چه زمانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیداحمد علوی در پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به آغاز روند واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران گفت: بهتر است برنامه زمان‌بندی دقیق واکسیناسیون پرسنل اعلام شود تا همکاران بدانند چه زمانی نوبتشان می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین همکاران ما باید بدانند اگر اولویت‌بندی در انجام واکسیناسیون صورت گرفته، به چه علت و چرا پرسنل یک معاونت یا سازمان در اولویت جلوتر قرار گرفته‌اند.

علوی خواستار شد تا داروهای مرتبط با کرونا به طور کامل برای پرسنل شهرداری تهران تحت پوشش خدمات درمانی و بیمه‌ای قرار گیرد و افزود: نباید فرقی میان همکارانی که دارای دفترچه تامین اجتماعی دارند با سایر همکاران که بیمه شهرداری هستند، باشد.

او ادامه داد: کپسول و دستگاه اکسیژن به صورت امانی در اختیار پرسنل شهرداری قرار گیرد. لازم است که مراکز تست و خدمات تست با گستره حقیقی مشخص شوند تا همکاران برای تست کرونا دچار سردرگمی نشوند.

علوی افزود: راه‌اندازی مرکز مشاوره و راهنمای تلفنی به همکاران مبتلا شده و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی بعد از بهبود این همکاران نیز می‌تواند روند درمان و بازگشت را بهتر کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به معضل تهیه دارو برای مبتلایان به کرونا گفت: پیدا کردن و در اختیار قراردادن داروهای کرونایی برای کارکنان شهرداری نیز می‌تواند دیگر خدمتی باشد که به مجموع خدمات می‌افزاییم. همچنین می‌توانیم جهت ارائه خدمات به عموم شهروندان همکاری‌های بیشتری با ستاد مقابله با کرونا خصوصا در موضوع واکسیناسیون داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز