خبرگزاری کار ایران

در حاشیه نشست تخصصی اوقات فراغت؛

از کتاب آموزش نماز مخصوص ناشنوایان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۲۲۲

در حاشیه نشست تخصصی اوقات فراغت، دانش آموزان و خانواده، از کتاب «آموزش نماز مخصوص ناشنوایان» رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، کتاب «آموزش نماز مخصوص ناشنوایان» با هدف گسترش فرهنگ نماز در بین دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، به سفارش سازمان آموزش و پرورش استثنایی، به نگارش درآمده است.

بر اساس این گزارش؛ در این کتاب «آموزش تصویری نماز» به زبان اشاره به همراه ترجمه آمده است و ۲۰۰۰نسخه از آن چاپ شده است که در اختیار تمامی دانش آموزان با آسیب شنوایی قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است، خداوند در قرآن می‌فرماید: «ما هر پیامبری را با زبان مردمش فرستادیم که پیام خدا را برای آن‌ها توضیح دهد» با توجه به این که ناشنوایان به خواندن نماز و یاد خدا اهمیت زیادی می‌دهند، اما متأسفانه آموزش کامل و درستی درباره نماز به این عزیزان داده نمی‌شود و این کتاب مخصوص ناشنوایان نوشته شده است.

همچنین؛ در این کتاب جمله‌های عربی با زبان اشاره ایرانی با کمک یک دانش آموز ناشنوا، آموزش داده شده است و ترجمه ارکان نماز نیز با زبان اشاره ایرانی، آموزش داده شده است.

شایان ذکر است؛ ناشنوایان می‌توانند با استفاده از بارکد‌های کتاب، در بخش فهرست بارکدها، فیلم‌های آموزشی هر بخش را با زبان اشاره مشاهده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز