خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان سنجش به ایلنا خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۴۴ هزار نفر در کنکور فنی وحرفه‌ای سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۱۷۱

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از ۴۴ هزار نفر در کنکور فنی وحرفه‌ای سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردند.

«فاطمه زرین‌آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین آمار ثبت نام کنکور کاردانی فنی وحرفه‌ای سال ۱۴۰۰ گفت: تا این لحظه تعداد ۴۴ هزار و ۲۹ نفر نسبت به ثبت نام در کاردانی فنی و حرفه‌ای و ۵۲ هزار و ۴۴۰ هزار نفر برای مقطع کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی در سال ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۳۰-۰۳-۱۴۰۰ آغاز شده و تا فردا ششم تیر ادامه دارد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر این اساس ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق «دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‍رشته» و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www. sanjesh. orgمراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

زرین‌آمیزی گفت: با توجه به اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته همزمان در یک مرحله انجام می‌شود، متقاضیان می‍بایست با توجه به رشته محل‌های اعلام شده در «دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته» نسبت به انتخاب و درج رشته محل‌های مورد علاقه خود در «سامانه ثبت نام و انتخاب رشته» اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز