خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت آموزش و پرورش:

برای انتقال پیام‌های تربیتی، نیازمند ارتقای توانمندی‌های هنری معلمان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۶۲۶

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای انتقال پیام‌های تربیتی، نیازمند ارتقای توانمندی‌های هنری معلمان هستیم.

به گزارش ایلنا،‌ علیرضا کاظمی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند،‌ اظهار کرد: زمانی می‌توانیم پیام‌های تربیتی را به متربیان و نسل جدید منتقل کنیم که برخوردار از صلاحیت‌ها و توانمندی‌های هنری باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد: ماندگاری یک پیام در قالب یک کار هنری، هرگز قابل مقایسه با هیچ نوع ابزاری نیست و معلمان زمانی می‌توانند کار خود را ماندگار کنند که هنرمند باشند.

وی ادامه داد: در سند تحول بنیادین تأکید شده است، دانش‌آموزانی برخوردار از تمام ساحت‌های تربیتی متعادل و متوازن تربیت کنیم زمانی ممکن خواهد بود که معلمان هنرمندی داشته باشیم.

کاظمی عنوان کرد: مهم‌ترین هدف ما در کنار تجلیل و تقدیر از معلمان هنرمند کشور، توسعه صلاحیت‌ها و شایستگی‌های هنری معلمان در عرصه‌های مختلف است؛ ما جشنواره معلمان هنرمند را یک جشنواره نمی‌دانیم بلکه آن را یک کارگاه بزرگ توانمندسازی معلمان در تمام عرصه‌های تعلیم و تربیت می‌دانیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور چهره‌های هنری در این جشنواره می‌تواند الگوهای خوبی برای معلمان باشد، رفتارهای ارزشمند چهره‌های هنرمند کشور می‌تواند درس آموز و بزرگ‌ترین دستاورد جشنواره باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز