خبرگزاری کار ایران

عدم ارائه لایحه «تهران ۱۴۰۰» به شورای شهر/ نحوه هزینه‌کردها مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۴۹۳

عضو کمیسیون فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره ارائه نشدن لایحه رویداد تهران ۱۴۰۰ به شهردار تهران تذکر داد و خواستار ارائه لایحه به شورا و ارائه جزئیات و نحوه هزینه کردها در این رویداد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری گفت: در آستانه سال ۱۴۰۰ قرار داریم و امیدوارم مردم دیگر شاهد تلخی و اندوه‌های سال جاری نباشند. 

او در تذکر خود درباره رویداد تهران ۱۴۰۰ گفت: این رویداد بناست به مناسبت سال ۱۴۰۰ در شهر تهران اجرا شود. طبق مصوبه ۲۰ اسفند ۹۶ با عنوان الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه لایحه رویداد تهران ۱۴۰۰ و نیز موضوع ماده ۴ مصوبه برنامه ۵ساله سوم توسعه شهر تهران، شهرداری ملزم به ارائه لایحه‌ای برای این رویداد شده است. 

نظری با بیان اینکه این لایحه با تاخیر و به شکلی ناقص به شورا ارائه شد افزود: اما به دلیل ابهامات مشکلات زیاد تایید نشد. در همین راستا در آذر ماه سال ۹۸ آخرین ایرادات به لایحه وارد و بنا شد پس از تکمیل و رفع ابهام مجددا به شورای شهر ارائه شود اما متاسفانه این ارائه مجدد صورت نگرفت. در جلسه هم اندیشی نیز این موضوع مطرح شد و مجددا بر تکمیل و ارائه مجدد آن تاکید شد. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: شهرداری با محوریت معاونت فرهنگی و اجتماعی اقدام به اکران بنرها و پوسترهایی با عنوان تهران ۱۴۰۰ در سطح شهر کرده است و سوال اساسی این است که آیا قرار است این رویداد به همین پوسترها و بنرها ختم شود و یا اتفاقات جدی‌تری قرار است در شهر رقم بخورد؟ اگر اتفاقات جدی‌تری در پیش است آیا نباید به تایید شورای شهر تهران برسد؟ 

نظری گفت: به رغم همه تاکیدهای شورای شهر هنوز دستگا ه‌های ذی ربط برای اصلاح و تکمیل لایحه و ارائه مجدد به شورا اقدام نکرده‌اند و در این زمینه به شهردار تهران درخصوص علت ارائه نشدن لایحه به شورا و جزئیات و نحوه هزینه کرد این لایحه تذکر می‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز