خبرگزاری کار ایران

حفظ و ارتقای توان عملیاتی؛ راهبرد مهم پلیس ویژه

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۸۷۲

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر حفظ و ارتقای توان عملیاتی یگان های ویژه ناجا گفت: ارتقای آمادگی جسمانی، عملیاتی و علمی- بصیرتی کارکنان از راهبردهای مهم یگان ویژه است و باید با بررسی ماموریت های گذشته و همچنین ارزیابی مهارت کارکنان، نقاط ضعف را مرتفع کنیم و در حفظ و ارتقای نقاط قوت کوشا باشیم.

به گزارش ایلنا، سردار "علی عظیمی" در حاشیه بازدید از یگان ویژه استان خراسان رضوی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت، اظهار کرد: یگان های ویژه ناجا از لحاظ نیروی انسانی زبده، تجهیزات به روز و آموزش در برهه کنونی جزء یگان های برتر نیروهای مسلح است؛ این موفقیت و پیشرفت های پلیس ویژه مرهون پشتکار و همت نیروهای مخلص و ولایت مدار است.

وی ادامه داد: یگان ویژه ضمن آموزش های کاربردی و مستمر، حفظ و ارتقای آمادگی های همه جانبه برای انجام ماموریت های محوله را به عنوان یک اصل مهم در دستور کار دارد.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر تأثیر مثبت آموزش در روند پیشرفت نیروهای انتظامی، بیان کرد: آموزش نه یک نهاد است و نه یک دوره، بلکه آموزش مجموعه فعالیت هایی است که در خدمت پرورش و کارآموزی قرار می گیرد و این وظیفه فرماندهان و مدیران است که امر آموزش را جدی بگیرند و آن را مهم ترین اصل در تداوم موفقیت های خود بدانند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار عظیمی تصریح کرد: نظارت ها و بازدیدهای مستمر از نیروهای مسلح به خصوص پلیس ویژه نشان داده است که این نیروی واکنش سریع بسیار فعال و در اوج آمادگی است و خوشبختانه از تمامی آزمون ها سربلند بیرون آمده است؛ این تلاش و کوشش جمعی باید همچنان به قوت خود ادامه داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید بر حفظ و ارتقای توان عملیاتی یگان های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: ارتقای آمادگی جسمانی، عملیاتی و علمی- بصیرتی کارکنان از راهبردهای مهم یگان ویژه است و باید با بررسی ماموریت های گذشته و همچنین ارزیابی مهارت کارکنان، نقاط ضعف را مرتفع کنیم و در حفظ و ارتقای نقاط قوت کوشا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز