خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

نقش آموزش و پرورش در کنترل بیماری کرونا قابل توجه بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۶۵۱

وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به استان زنجان با معلمان منتخب استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا،  محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به استان زنجان با معلمان منتخب استان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار فتح الله حقیقی، استاندار زنجان ضمن تقدیر از زحمات معلمان گفت: باید از فرهنگیان تقدیر ویژه‌ای شود که در شرایط کرونا و به رغم تمامی مشکلات، آموزش نه تنها تعطیل نشده بلکه کار معلمان چند برابر شد.

حقیقی در ادامه افزود: فرهنگیان عزیز ما در تمامی مقاطع، سفیران سلامت ما هستند و اگر امروز در کنترل از بیماری کرونا، استان زنجان وضعیت خوبی در سطح کشور دارد، نقش آموزش و پرورش نقش قابل توجه بود که به سهم خود تشکر می‌کنم.

حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: بر خلاف تصور عموم، فعالیت معلمان عزیز در فضای مجازی چندین برابر شده است که باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

مظفری در ادامه ضمن ارائه گزارشی از توفیقات آموزش و پرورش استان ابراز داشت: آموزش و پرورش استان موفق شد رتبه اول پرسش مهر دانش آموزی، افزایش پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی و متوسطه دست یابد و همچنین ارتقای هشت پله‌ای کنکور و حفظ آن و کسب رتبه اول کشوری شورا‌های آموزش و پرورش نیز از سایر موفقیت‌های کسب شده در سطح استان است.

وی ادامه داد: ما این دوران را به عنوان فرصت استثنایی برای گسترش شیوه‌های جدید آموزشی می‌دانیم و تلاش می‌کنیم تا در راستای عدالت آموزشی گام‌های موثری برداریم.

شایان ذکر است در این دیدار جمعی از معلمان، پیشنهادات، چالش‌ها و نظرات خود را در راستای ارتقای کیفی و کمی آموزش و پرورش در استان ارائه نمودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز