خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

ممنوعیت ورود به استان‌های شمالی و ۷ شهر/ بارش باران در محورهای مواصلاتی ۱۴ استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۸۶۹

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ممنوعیت ورود به ۷ شهر و همچنین استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خبر داد.

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از امروز ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و همچنین شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش ممنوع است.

وی ادامه داد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در شهرهای گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی اجرا می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی تصریح کرد: بارش برف در برخی محورهای استان‌های آذربایجان غربی، تهران، البرز، مازندران، کردستان، همدان، قزوین و ارتفاعات محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و همچنین بارش باران در استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، اردبیل، زنجان و کرمانشاه گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در خودرو به خصوص زنجیر چرخ، احتیاط کامل در رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه به علت لغزندگی جاده‌ها الزامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز