خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

واژگونی تریلر حامل نوشابه در بزرگاه آزادگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۵۸۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگون شدن یک دستگاه تریلر حامل نوشابه در مسیر غرب به شرق آزادگان خبر داد.

«سید جلال ملکی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ٠۶:۴٩ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، بعد از اتوبان تهران ساوه، روی دوربرگردان نعل اسبی، اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله در پی آن دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شد، ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه تریلر یخچال دار که بار نوشابه داشته است، روی پل به دلایل نامشخصی که از سوی عوامل پلیس راهور بررسی خواهد شد واژگون می شود، اما خوشبختانه سقوط نمی‌کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه این تریلر در همان قسمت بالا روی دور برگردان نعل اسبی واژگون شده بود، تصریح کرد: راننده که مردی ۶٠ ساله بود خودش از خودرو خارج شده بود که همزمان با ایمن سازی محل به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی افزود: نشت گازوییل زیادی در محل ایجاد شده بود که عوامل مشغول پاکسازی و پاشیدن خاک بودند که ایمن سازی لازم صورت گیرد. عوامل پلیس راهور هم از ابتدا در محل حضور دارند و روی محور دوربرگردان را به منظور ایمن سازی مسدود کردند، البته مشکل ترافیکی در محل وجود ندارد. 

ملکی خاطرنشان کرد: با یک دستگاه جرثقیل ابتدا قسمت کشنده خارج شده و یک دستگاه جرثقیل دیگر هم در محل اضافه شده تا روند صاف کردن تریلر در محل آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز