خبرگزاری کار ایران

آغاز نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از امروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۳۳۵

​نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی ورودی نیمسال دوم ۹۹ از امروز دوشنبه اول دی ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، تاریخ ثبت نام در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امروز دوشنبه اول دی ماه آغاز می‌شود و تا شنبه ۶ دی ماه ادامه دارد. 

بر این اساس دانشجویان متقاضی ثبت نام لازم است ابتدا در دانشگاه مبدأ، ثبت نام کرده و پس از دریافت شماره دانشجویی به سامانه نقل و انتقال مراجعه کنند. 

بررسی درخواست‌های متقاضیان فرایندی زمانبر است و لازم است دانشجویان تا اعلام قطعی نتایج بررسی‌ها، بر اساس مقررات دانشگاه مبدأ خود، به تحصیل خود (مجازی یا حضوری) مشغول باشند. نتایج موافقت و یاعدم موافقت با درخواست انتقال دانشجو، از طریق پیامک به دانشجو و از طریق سامانه مربوطه به دانشگاه‌های مبدا و مقصد اطلاع‌رسانی می‌شود. 

در هیچکدام از مراحل نقل و انتقال دانشجویان، نه تنها نیاز به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارت بهداشت و دانشگاه وجود ندارد، بلکه توصیه می‌شود با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کووید ۱۹، صرفا از طریق پیامک و سامانه منتظر اعلان نتیجه بمانند. بر این اساس «سامانه ارتباط نزدیک» اداره کل امور شاهد و ایثارگر پاسخگوی دانشجویان است. 

دانشجویان می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده به سامانه http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir وارد شوند و ثبت نام صرفا از طریق سامانه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز