خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

علت مرگ ۳ معلول در آسایشگاه تا ۲۱ روز دیگر اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۸۰۲

این مرکز دارای ۶ سالن بوده که این اتفاق در یکی از سالن‌های نگهداری معلولان رخ داده است، البته هنوز نمی‌توان میزان و نوع مسمومیت غذایی را اعلام کرد و باید منتظر نتیجه پزشکی قانونی باشیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تشریح حادثه مرگ ۳ معلول در آسایشگاه‌ها معلولان ذهنی پدربزرگ پاکدشت، گفت: طی ۲۱ روز آینده دلیل و یا دلایل فوت آنها توسط پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره جزئیات این حادثه گفت: روز یکشنبه گزارشی مبنی بر مسمومیت غذایی در یک مرکز نگهداری از معلولان به اطلاع سازمان بهزیستی کشور رسید. با توجه به اهمیت موضوع و تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تیم تخصصی برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه این تیم متشکل از معاون توانبخشی سازمان بهزیستی و مدیرکل بهزیستی استان است، افزود: بررسیهای اولیه درباره این حادثه، توسط مسئولان قضایی، وزارت بهداشت و فرمانداری آغاز شده است.


رئیس سازمان بهزیستی کل کشور گفت: این مرکز دارای ۶ سالن بوده که این اتفاق در یکی از سالن‌های نگهداری معلولان رخ داده است. البته هنوز نمی‌توان میزان و نوع مسمومیت غذایی را اعلام کرد و باید منتظر نتیجه پزشکی قانونی باشیم.


هاشمی با تاکید بر اینکه سازمان به طور جدی موضوع را پیگیری خواهد کرد، درباره زمان اعلام گزارش نهایی و علت اصلی فوت معلولان، گفت: باید منتظر نتیجه پزشک قانونی ماند. ‌با توجه به آخرین جلسه برگزار شده در محل فرمانداری پاکدشت، قرار شد، طی ۲۱ روز آینده و با توجه به مستندات جمع‌آوری شده، پزشکی قانونی دلیل یا دلایل فوت این سه معلول عزیز را اعلام کنند.


وی تاکید کرد: ‌جنس حوادثدر سازمان بهزیستی دلخراش و همیشه با عناصر انسانی همراه بوده که بنده لازم می‌دانم از تمامی پرسنل و مددکاران سازمان بهزیستی از تمامی هموطنان عذرخواهی کنم و امیدوارم هرچه زودتر نتیجه گزارش پزشک قانونی اعلام و هموطنان مطلع شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز