خبرگزاری کار ایران

در راستای پویش وقف کتاب؛

2000 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی وقف شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۲۹۹

در راستای مشارکت در پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» 2000 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی وقف شد.

به گزارش ایلنا، هادی درستی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی گفت: این طرح بر پایه سنت حسنه وقف و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی جهت اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا می‌شود.

وی افزود: تاکنون در قالب این پویش 2000 جلد کتب ارزشمند و نفیس توسط دوستداران و علاقه‌مندان به کتاب و سنت حسنه وقف به کتابخانه‌های عمومی شهرستان وقف شده است .

درستی با تقدیراز واقفان نیک‌اندیش گفت: این کتاب‌ها عمدتاً در زمینه‌های تاریخی و مذهبی هستند که در اختیار علاقه‌مندان به کتاب و پژوهشگران قرار خواهد گرفت.

درستی افزود: 133هزار جلد کتاب در مخازن کتابخانه‌های خوی موجود است و اجرای اینگونه پویش‌ها در غنی‌سازی مجموعه کتابخانه‌ها نقش مهمی دارد.

به گزارش ایلنا، پویش«وقف کتاب، خیر ماندگار» همزمان با دهه وقف (24 مهر تا 3 آبان) توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی آغاز و تا 30 آبان ماه سال جاری تمدید شده است. 

علاقه‌مندان به مشارکت در این پویش می‌توانند برای وقف کتاب به کتابخانه‌های عمومی، عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۲  پیامک کنند تا کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با ایشان تماس بگیرند.

کتب وقفی مطابق نیازسنجی انجام شده از کتابخانه‌های عمومی استان، در کتابخانه‌ها توزیع خواهد شد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز