خبرگزاری کار ایران

تقدیر از خبرنگاران حامی 90/ برد امروز تقدیم به پبشکسوتان

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۸۰۸

سرمربی تیم نود ارومیه بیان کرد:بازی بسیار سختی بود این برد را تقدیم پیشکسوتان و خبرنگارانی که بدون چشم داشت کنار تیم هستند، می کنم.

وحید بیاتلو در پایان بازی امروز مقابل تیم قشقایی شیراز در گفتگو با ایلنا اظهار کرد: بازی سختی بود، تیم حریف با تغییر سرمربی به دنبال شوک به تیمشان بودند. 

بیاتلو با بیان اینکه وزش باد شدید معادلات در بازی  را بهم زده بود‌، بیان کرد: بعد از گل اول چند موقعیت صدرصد را از دست دادیم و گل دوم ما را داور مردود اعلام کرد.

وی افزود: از اندک خبرنگارانی که اکثرا خانوم هستند و بدون هیچ چشم داشتی از تیم حمایت می کنند کمال تشکر را دارم و ممنونشان هستم.

بیاتلو ادامه داد: پنچ ماه از آخرین دریافتی تیم و کادر فنی  می گذرد ولی با تمام وجود و بدون دریافت ریالی در لیگ قدرتمندانه به کارمان ادامه می دهیم.

وی افزود : تیمهای  شهرهای صنعتی با وجود اینکه نتایج خوبی کسب نکرده اند ولی خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرها حمایتهای تمام عیار از  تیم های میلیاردی خود  می کنند.

سر مربی تیم نود ارومیه با بیان اینکه  هیچ قولی برای صعود به کسی نداده ام، افزود: ما چند سال طول می کشد که در فوتبال ایران صاحب شخصیت و نام بزرگی شویم . باید واقع بینانه به مساله نگاه کنیم اگر کمک و حمایت  مسئولین از تیم‌ نباشد ادامه کار بسیار سخت خواهد شد. بنده دیگر نمی توانم به همکاری خود با تیم ادامه دهم .

بیاتلو با اشاره به هزینه های بالای تیم افزود:مدیر عامل تیم تا اینجا توانسته است تیم را از لحاظ مادی همراهی کند با وجود هزینه های بسیار بالای تیم وجود اسپانسر و همراهی مسئولین ضرورت دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز