خبرگزاری کار ایران

در هفته پنجم لیگ دسته اول؛

90 ارومیه مقابل نیروی زمینی تهران متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۳۰۷

عصر امروز در هفته پنجم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل نیروی زمینی تهران به تساوی رسید.

به گزارش ایلنا از ارومیه، هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز در حالی بین دو تیم 90 ارومیه و نیروی زمینی در ورزشگاه غدیر  تهران برگزار شد که تیم ارومیه‌ای از چهار بازی گذشته خود صاحب سه برد و یک باخت شده و با تفاضل گل کمتر در رتبه سوم جدول قرار گرفته است .

تیم نیروی زمینی تهران نیز هر چهار بازی گذشته خود را واگذار کرده و با تفاضل گل خورده کمتر نسبت به شهرداری تبریز در رده هفدهم جدول قرار دارد.

در این دیدار عبدالصمد احمدی درون دروازه تیم فوتبال 90  و امین عباسی، سیروس صادقیان، وحید نعمتی، علی کرمی، داود شاهواروقی، محمد فلاحیان، سیدمحمد ابوترابی، فرشاد اسدی، پیمان پورصادقی و سعید کاظمی با هدایت وحید بیاتلو به میدان رفتند.

در نیمه نخست بازی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد اما با آغاز نیمه دوم، تیم فوتبال 90 اولین گل بازی را توسط سعید کاظمی به ثمر رساندو از حریف پیش افتاد.

وحید بیاتلو در این نیمه علیرضا قاسمی را به جای پیمان پورصادقی و محمد عبادزاده را به جای سعید کاظمی به میدان فرستاد.

چند دقیقه بعد تیم نیروی زمینی گل تساوی خود را به ثمر رسانید و بازی یک بر یک مساوی دنبال شد.پس از به ثمر رسیدن گل تساوی توسط نیروی زمینی دقایقی بازی توسط کادر فنی تیم  نیروی زمینی به جنجال کشید که با وساطت داوری هر دو تیم به ادامه بازی پرداختند.

این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید و تیم 90 در بازی خارج از خانه یک امتیاز کسب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز