خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی:

ثبت نام جشنواره ملی کارآفرینان برتر تا پایان تیرماه ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۴۳۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: ثبت نام جشنواره ملی کارآفرینان برتر از تاریخ هشت خرداد آغاز و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از ارومیه، رضا نقی زاده با اشاره به آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره کار آفرینان برتر استان، اظهار کرد: اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی با هدف شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگوی جامعه به آحاد مردم بخصوص جوانان و ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی،خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی نسبت به برگزاری این جشنواره به صورت سالانه اقدام می‌کند.

وی افزود: رویکرد این جشنواره شناسایی و معرفی بنگاه‌های کسب و کاری بوده که از سال ۹۳ یا قبل از آن و با تکیه بر نوآوری، به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته باشند؛ لذا تمامی بنگاه‌های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه‌های(خرد، کوچک، متوسط و بزرگ) می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

نقی زاده تصریح کرد: بنگاه‌هایی که حداکثر تا ۱۵ درصد از سهام آنها متعلق به نهاد شرکت‌های دولتی یا عمومی باشد نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند؛ همچنین کارآفرینانی که در جشنواره کارآفرینان برتر سال‌های ۹۵ یا ۹۶ بعنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی انتخاب شده بودند امکان ثبت نام در جشنواره سیزدهم را ندارند.

وی در ادامه گفت: براساس فراخوان ثبت نام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی، این جشنواره به‌منظور هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور از تاریخ هشت خرداد آغاز و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز