خبرگزاری کار ایران

انعکاس اخبار منفی سبب فرار سرمایه گذار می‌شود

کد خبر : ۷۷۶۵۱۸

مدیر کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: اصحاب رسانه باید انعکاس‌دهنده اخبار مثبت باشند چرا که انعکاس اخبار منفی سبب فرار سرمایه‌گذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه علی‌اکبر گروسی مدیر کل دادگستری آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم یک مقوله بسیار بزرگ بوده که در این راستا دادگستری کل آذربایجان‌‌غربی اقداماتی قابل قبول و کارهای کلانی در خصوص مبارزه با جرائم انجام داده است.

 وی بیان کرد: بنا داریم تا در دادگستری استان چرخه خدمات را توسعه داده و به بخش‌های مختلف دولتی سوق دهیم تا قدم‌های مثبتی در پیشرفت و راهبرد استان آذربایجان غربی برداریم.

گروسی افزود: آذربایجان غربی جزو سه استان اول در حوزه الکترونیکی نمودن خدمات قضایی است و با دایر کردن ۲۷ دفتر خدمات الکترونیک قضایی و با این روش مراجعات حضوری مردم به دادسرا ها بسیار کاهش یافته است.

وی در خصوص خدمات قضایی انجام در طی دو سال اخیر افزود:  در طول دو سال گذشته ۲۶۸ هزار خدمت قضایی انجام گرفته است.

گروسی ادامه داد:حمایت از اشتغال و تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی جزو برنامه های دستگاه قضا در استان بوده، بطوری که در بسیاری از موارد جلوی مزایده ها و مصادره اموال مدیران واحدهای تولیدی را گرفته ایم و قوه قضاییه تمام قد برای پیشرفت سرمایه گذاری تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد:از طرف من به تمام سرمایه گذاران اعلام کنید که قوه قضائیه حمایت  تمام قدی از سرمایه گذاری در آذربایجان غربی انجام می دهد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ضمن توصیه به رسانه ها در درج اخبار نشاط بخش،  امیدآفرین و توسعه بخش خواستار توجه ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران به محورهای توسعه ای استان شد و تاکید کرد: انتقاد سازنده جزو ضروریات کار است اما وقتی رسانه ها اخبار منفی و حاشیه ساز را درج می کنند در روند توسعه استان تاثیر داشته و باعث فرار سرمایه گذاری می شود و برای جلوگیری از این مهم نیازمند همراهی جامعه رسانه ای هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز