خبرگزاری کار ایران

توزیع افطاری ساده به مدت ۵ روز در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۱۳۳

مدیر اجرایی طرح افطاری ساده در ارومیه گفت: توزیع افطاری ساده از روز نهم رمضان مصادف با وفات حضرت خدیجه(س) آغاز و به مدت پنج شب تا 14 رمضان برابر با میلاد امام حسن(ع) در ارومیه ادامه خواهد داشت.

غلام آقاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه در ارتباط با توزیع افطاری ساده در ارومیه اظهار کرد: این طرح از سال گذشته  با هدف  ترویج افطاری ساده و دوری از تجمل‌گرایی در ارومیه آغاز شد و امسال نیز این طرح در این شهرستان اجرا می‌شود.

مدیر اجرایی طرح افطاری ساده در ارومیه با بیان اینکه اقلام غذایی مانند سوپ، نان روغنی، نان خرمایی و چای به عنوان افطاری در بین مردم توزیع می‌شود، ادامه داد: این طرح از روز نهم رمضان مصادف با وفات حضرت خدیجه(س) آغاز و به مدت پنج شب تا 14 رمضان برابر با میلاد امام حسن(ع) ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سال گذشته در 6 روز اجرای این طرح حدود هفت میلیون تومان هزینه شد، تصریح کرد: امسال نیز سعی می‌شود با همکاری بانوان برای تهیه و آمادگی سوپ خانگی با مدیریت هزینه‌ها نیز در حدود هزینه‌های سال گذشته خرج شود.

آقاپور با بیان اینکه سال گذشته چهار هزار روزه‌دار در سطح شهرستان مهمان سفره افطاری ساده بودند، خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد مردم از اجرای این طرح رضایت داشته و حتی در مواردی مردم سعی می‌کردند حتما به اندازه یک عدد خرما هم که شده از این افطاری سهمی داشته و روزه خود را با آن افطار کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز