خبرگزاری کار ایران

انوشه به ایلنا خبر داد:

1348 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و غیرصنفی نقده انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: تعداد بازرسی انجام گرفته از واحدهای تولیدی و غیر صنفی شهرستان نقده درمهرماه 1348 مورد بوده که از این تعداد 42 مورد متخلف شناخته شد.

قربان انوشه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در نقده با اشاره به اقدامات و عملکرد مهرماه این اداره اظهار داشت: در این رابطه و در قسمت بازرگانی داخلی، رصد قیمت کالاها و خدمات ضروری و روزمره به صورت مستمر و مداوم انجام و نتایج افزایش و کاهش به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منعکس شد.

وی افزود: در این بازه زمانی، جمع کل پروانه کسب صنفی صادره یک ساله، پنج ساله و تمدیدی 56 مورد و تعداد پروانه‌های کسب صنفی که به دلایل رکود بازار، جابجایی و یا اتمام مهلت اعتبار پروانه‌‌های آنها باطل شده، 9 مورد بوده است.

به گفته انوشه، علاوه بر آن تعداد واحدهای شناسایی شده بدون پروانه کسب صنفی 73 مورد بود که برای آنها اخطاریه های لازم صادر شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده، تعداد بازرسی مشترک انجام شده از کارگاه‌های قالیبافی با تامین اجتماعی را 20 مورد عنوان کرد و تصریح کرد: از سوی دیگر تعداد قالیبافان لغو قرداد بیمه تامین اجتماعی سه مورد و صدور کارت قالیبافی 3 مورد بوده و در این باره، هم اینکه بسیاری از تولیدات قالیبافان که در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف موجود است پس از زحمات فراوان به دلیل رکود بازار و عدم خرید و فروش در دست آنها مانده است.

انوشه با اشاره به عملکرد بخش نظارت و بازرسی تصریح کرد: در این زمینه نیز تعداد بازرسی انجام گرفته از واحدهای تولیدی و غیر صنفی 1348 مورد بوده که از این تعداد 42 مورد متخلف شناخته شده و ارزش ریالی آنها 19 میلیون و 80 هزار  ریال بوده است.

کد خبر : ۴۳۵۴۶۹