خبرگزاری کار ایران

طرح نظارتی گاز مایع در آذربایجان‌غربی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۴۶۱

با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و با افزایش تقاضای عمومی برای گاز مایع، طرح نظارتی گاز مایع در آذربایجان‌غربی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و باافزایش تقاضای عمومی برای گاز مایع، طرح نظارتی گاز مایع در آذربایجان‌غربی آغاز شد.

جواد وقاری با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارتی گاز مایع در استان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و افزایش تقاضای عمومی برای گاز مایع، لزوم کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت شرکت‌های گاز و پیمانکاران توزیع کننده آن و به منظور طرح تشدید بازرسی و جلوگیری از هرگونه کمبود، عرضه خارج از شبکه، افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و لزوم عرضه گاز به مصرف کننده واقعی، این طرح اجرا می‌شود.

وی گفت: این طرح با تشکیل تیم مشترک به همراه شرکت نفت و با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و پایش مستمر بازار عرضه و تقاضا و برنامه‌ریزی برای تامین و توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات با بسیج کردن تمامی نیروهای انسانی و خودرویی بر عملکرد واحدها و رسیدگی سریع بر گزارش‌ها و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی اجرا می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اخیرا به توجه به کمبودهایی در زمینه گاز مایع به علت تعطیلی پالایشگاه‌های مبدائی که مشغول اورهال کردن تعمیرات سالانه بودند،برای حل این مشکل واحدی که به خودروها به صورت غیرمجاز گاز می‌فروخت تعطیل و 100 کپسول واحدی که گاز را به صورت آزاد به فروش می‌رساند مصادره شد.

وقاری افزود: با توجه به اینکه این اقدامات پاسخگوی مشکلات موجود نبود، به همین سبب با رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ارومیه یک تیم مشترک تشکیل داد. وی با اشاره به اینکه گاز مایع مصرف کننده خاصی داشته و از نظر این اداره همان مصرف کننده واقعی هستند.

رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون برخی سودجویان درصدد سوء استفاده از کمبود گاز مایع بوده که از این کار جلوگیری می‌شود و از سوی دیگر خوشبختانه تاکنون هیچ تماسی از سوی خانوارها مبنی بر نرسیدن گاز مایع از سوی شرکت‌های گاز به این اداره نشده اما متاسفانه برخی‌ها دست به مصرف نامتعارف زده و به صورت مازاد مصرف می‌کنند.

وقاری با اشاره به قیمت کپسول‌های گاز تصریح کرد: هم‌اینک براساس نرخ مصوب،قیمت کپسول 11 کیلویی خانوار پنج هزار و 900 تومان بوده و هیچ افزایشی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز