خبرگزاری کار ایران

شریفی به ایلنا خبر داد:

690 فقره بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان تکاب انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب گفت: در بخش نظارت و بازرسی شهرستان، 690 مورد بازرسی صورت گرفته و تعداد 30 مورد تخلف به ارزش ریالی 24 میلیون و 592 هزار و 250 کشف شد.

توحید شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تکاب با اشاره به اقدامات تیر ماه امسال اظهار داشت: ماه گذشته تعداد 690 مورد بازرسی در شهرستان تکاب صورت گرفته و ضمن تشکیل 24 فقره پرونده، تعداد 30 مورد تخلف به ارزش 24 میلیون و 592 هزار و 250 ریال کشف شد.

به گفته وی، در بخش صنعت نیز با توجه به مکاتبات سازمان متبوع مشکلات واحدهای صنعتی فعال،نیمه فعال، راکد و طرح های در دست اجرا در حال پیگیری بوده و از تعداد 45 فقره واحد صنعتی این شهرستان بازدید صورت گرفته است.

شریفی با اشاره به اقدامات بخش معدن تصریح کرد: در این بازه زمانی ضمن بازدید مستمر از معادن و واحدهای صنعتی شهرستان مطابق برنامه زمانبندی و جمع بندی گزارشات، ساماندهی وضعیت قراردادهای مسئولان و اعلام به واحدهای فاقد مسئول فنی نیز انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب از صدور چهار و تمدید 60 فقره کارت قالیبافی خبر داد و گفت: علاوه بر آن جلسه رفع مشکل قالیبافان شهرستان تکاب نیز تشکیل شد.

کد خبر : ۴۰۲۰۲۷