خبرگزاری کار ایران

جهان‌بین خبر داد:

نرخ شهریه مراکز پیش‌دبستانی شهرستان مهاباد اعلام شد

معاون آموزش ابتدایی مهاباد نرخ شهریه مراکز پیش دبستانی این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مهاباد؛ حسین جهان‌بین در جلسه هماهنگی مراکز پیش دبستان های شهرستان گفت: میزان افزایش مراکز پیش دبستانی شهرستان مهاباد به میزان 15 درصد بوده است.

وی افزود: در سال گذشته اولیای نوآموزان مبلغ 3240000 ریال وامسال با احتساب افزایش 15 درصد نسبت به سال گذشته 3726000ریال به همراه مبلغ 75000ریال بیمه در هنگام ثبت نام پرداخت خواهند کرد وهزینه ایاب وذهاب وتهیه ملزومات ومواد مصرفی این مراکز بر عهده خود اولیا خواهد بود.  

معاون آموزش ابتدایی ضمن اشاره به سنجش سلامت نوآموزان در مراکز سنجش شهرستان خاطرنشان کرد: زمان ثبت‌نام نوآموزان از 9خردادماه شروع شده و نهایتاً تا پایان تیر ماه صورت می‌پذیرد و انتظار می‌رود اولیا در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام نوآموزان‌شان اقدام کنند تا بعداً در طی مراحل ثبت نام با مشکلات روبرو نشوند.

جهان بین اضافه کرد: متولدان نیمه دوم سال 1389 و نیمه‌اول سال 1390 با مراجعه به  28 مرکز پیش‌دبستانی سطح شهر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی در خصوص شهریه مراکز پیش دبستانی غیر دولتی گفت: در مراکز غیر دولتی میزان شهریه بسته به نوع خدمات و امکانات مراکز مربوطه بین 9 میلیون ریال تا 95میلیون ریال می‌تواند در نوسان است.

معاون آموزش ابتدایی در پایان ضمن اشاره به ثبت نام نوآموزان در مدارس روستایی گفت: امسال نیز همچون سنوات گذاشته در مدارس روستایی که کلاس‌های سه پایه و با آمار کمتر از 15 نفر هستند ثبت نام نوآموزان صورت خواهد گرفت و همچنین درخواست اخذ مجوز (کد) برای 12 مدرسه دیگر در روستاها کرده‌ایم و در صورت موافقت آمارمراکز ثبت نامی به 18 مدرسه سال قبل در روستاها  برای ثبت‌نام نوآموزان اضافه خواهد شد.

کد خبر : ۳۹۹۱۴۸