خبرگزاری کار ایران

تراویسا در نشست خبری مطرح کرد:

دراگان می تواند جای سعید معروف را پرکند

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۹۵۷

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان اینکه در چند سال گذشته پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی ایران به وی داده شده بود، گفت: این در حالی است که متاسفانه شرایط مربیگری تیم ملی والیبال ایران فراهم نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، وبومیر تراویسا عصر امروز در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی ایران به وی داده شده بود، اظهار داشت: متاسفانه شرایط مربیگری تیم ملی والیبال ایران فراهم نشد و امید است در تیم شهرداری ارومیه شاهد درخشش و کسب نتایج درخشان باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با توجه به اینکه تمامی مربیان دنیا آرزوی مربی‌گری در شهر والیبال‌خیز ارومیه را دارند، برای موفقیت و درخشش این تیم، قابلیت‌های تیم والیبال شهرداری این شهر ارتقاء می‌یابد.

وی تصریح کرد: بی‌شک با توجه به وجود جوانان بسیاری که در این کشور زندگی می‌کنند قابلیت‌های فراوانی برای پیشرفت در تمامی زمینه‌ها در ایران وجود دارد.

تراویسا با بیان اینکه در مدتی که در ارومیه بوده روی بازیکنان شناخت لازم را پیدا کرده، بیان کرد: علاوه بر آن همواره تلاش شده یک تیم ایده‌آل بسته شود.

سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد: والیبال در ارومیه بعنوان یک ورزش مهم مورد علاقه مردم و بویژه جوانان تلقی می شود و استعدادهای زیادی در کوچه ها و خیابان های این شهر وجود دارد که می توان با یک برنامه مناسب بهترین بهره را از آنها برد.

وی در پاسخ به رفتن سعید معروف افزود: کارشناسان و مربیان مختلف همگی سعید معروف را یکی از بهترین پاسورهای جهان می دانند ولی بعد از انعقاد قرارداد با شهرداری ارومیه و در حالیکه خواهان حضور او در تیم بودم، متوجه شدم امسال در ارومیه نخواهد بود.

سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد: از دست دادن معروف برای هر باشگاهی بسیار سخت است و انتخاب جایگزین سخت تر، لذا برای انتخاب پاسور جایگزین گزینه های زیادی مدنظر داشتیم که پس از تلاش و صحبت با دراگان تراویسا، وی را برای آمدن به ارومیه متقاعد کردیم.

همچنین در پایان این نشست خبری بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه معرفی شدند:

پاسورها: دراگان تراویسا و پرویز پزشکی

سرعتی زن: آرمین تشکری، حامد رضایی و جواد محمدی نژاد و یک بازیکن سهمیه جوانان

قدرتی زن: علیرضا مباشری، بهران فرید و علیرضا میرزاجانپور

لیبروها: عبدالرضا علیزاده و یک سهمیه از جوانان

پشت خط زن: فرهاد بیروت پور و اولی پکا اویانسیوو

 کمک مربیان: ساسان خداپرست-علیرضا طلوع کیان-آندره توزی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز