خبرگزاری کار ایران

بی‌نظمی عجیب در بازی‌های فدراسیون والیبال

شهرداری ارومیه به مشهد نرفت

بعد از اینکه ثامن الحجج برای بازی اول رده بندی لیگ برتر والیبال به ارومیه نرفت، شهرداری هم حاضر به شرکت در بازی برگشت نشد تا آنها هم باخت فنی را بپذیرند.

به گزارش ایلنا از ارومیه؛ دومین مسابقه رده بندی لیک بر‌تر والیبال بین تیم‌های ثامن الحجج خراسان رضوی و شهرداری ارومیه لغو شد.

قرار بود این دو تیم از ساعت ۱۷ امروز در سالن مهران مشهد به مصاف هم بروند اما کاروان تیم شهرداری ارومیه به مشهد سفر نکرده است تا عملا امکان برگزاری این مسابقه وجود نداشته باشد.

مسابقه نخست رده بندی نیز به دلیل سفر نکردن تیم مشهدی به ارومیه لغو شده بود. باشگاه ثامن یک روز پیش از برگزاری مسابقه نخست رده بندی با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ والیبال، تالمات روحی ناشی از درگذشت آیت الله واعظ طبسی را علت غیبت خود در این دیدار عنوان کرده بود.

دیروز هم احد یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بازیکنان این تیم در هفته اخیر تمرینات خود را پیگیری کرده‌اند و قطعا برای مسابقه با ثامن به مشهد می‌روند اما نزدیک به ۲۴ ساعت از این مصاحبه گذشته و هنوز خبری از سفر ارومیه‌ای‌ها نیست.

بعد از این تصمیم باشگاه شهرداری ارومیه برای سفر به مشهد در شرایطی که حتی مسئولان سازمان لیگ در حال تهیه سالن تمرین برای شهرداری ارومیه بودند، برخلاف ادعای مدیرعامل این تیم هرگز به مشهد نرفت و به باخت فنی برابر مشهد رضایت داد.

حالا با احتساب دو باخت فنی برای تیم‌های ثامن خراسان و شهرداری ارومیه تکلیف تیم سوم لیگ در بازی روز جمعه به میزبانی ارومیه مشخص می‌شود. اگر ثامن خراسان مثل بازی اول روز جمعه هم از سفر به ارومیه خودداری کند، شهرداری ارومیه سوم و ثامن خراسان چهارم خواهند شد.

کد خبر : ۳۵۴۲۹۹