خبرگزاری کار ایران

از پارسال تاکنون صورت گرفت؛

نصب بیش از 350 هزار انشعاب گاز در آذربایجان غربی

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی از نصب 350 هزار و 884 هزار انشعاب گاز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، منصورصادقیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که پارسال بیش از ١١ کیلومتر خطوط انتقال گاز در سطح استان اجرا شد، گفت: تاکنون 235 کیلومتر خط انتقال گاز در بخش شهری، روستایی و صنایع انجام شده است.

وی افزود: با اجرای یک هزار و ٢٨٦ کیلومتر شبکه گذاری شهری، روستایی و صنایع در سال گذشته و اجرای 304 کیلومتر شبکه گذاری در سال 95، در مجموع تاکنون 9 هزار و 203 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در سطح استان به مرحله اجرا رسیده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی، بر اساس حجم عملیات اجرایی انجام شده در سطح استان ، پارسال ١٨ هزار انشعاب نصب و تاکنون 350 هزار و 884 هزار انشعاب در استان نصب شده است.

صادقیان یکی از اولویت های اصلی شرکت گاز استان را افزون بر گازرسانی به مناطق شهری و روستایی، گازرسانی به صنایع عمده که همسو با توسعه اقتصادی استان است دانست و خاطر نشان کرد : در این مسیر، تاکنون ٧٤٦ واحد صنعتی به شبکه سراسری گاز پیوسته اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی با اشاره به این که حجم فعالیت این شرکت در همه شاخص ها افزایش چشمگیری داشته گفت: هم اکنون ٩٩ درصد از خانوارهای شهری استان آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات گازرسانی هستند.

کد خبر : ۳۸۳۲۲۱