خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی خبر داد:

74 روستای آذربایجان غربی در سال جاری از گاز طبیعی بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۲۵۴

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: با اجرای بیش از 1200 کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در سال 94 استان آذربایجان غربی یکی از استان‌های موفق در عرصه گازرسانی در کشور است.

منصور صادقیان درگفت‌وگو با خبرنگارایلنا، گفت: در دوسال اخیر در مجموع بیش از 1700کیلومتر در کل استان عملیات شبکه گذاری گاز طبیعی صورت گرفته است که این رقم در سال 94 نسبت به سال  93 بیش از 3 برابر و نسبت به سال 92 بیش از 5 برابر رشد داشته است.

وی افزود: امسال 74 روستای این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند و هم اکنون 346 روستای این استان در مراحل مختلفی از عملیات گازرسانی قرار دارند.

صادقیان با اشاره به اینکه 99 درصد خانواز شهری آذربایجان غربی از نعمت گاز بهره مند هستند افزود : گازرسانی به 5 شهر نیز در حال اجراست.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی افزود: در سال جاری 15 هزار 300  اتشعاب در این استان نصب و بیش از 43 هزار اشتراک جدید پذیرش شده است

منصور صادقیان با اشاره به اینکه در سال 94 بیش از 164 میلیارد تومان اعتبار جذب و تعهد شده است تصریح کرد: در صورت تامین و تخصیص به موقع نقدینگی مورد نیاز، عملیات گازرسانی به مناطق محروم تسریع می باید.

شایان ذکر است ، آذربایجان غربی 2 هزار و 761 روستا دارد که از این تعداد 440 روستا از گاز طبیعی بهره مند بوده و گازرسانی به 130 روستا در مدت دو سال گذشته صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز