خبرگزاری کار ایران

کاهش 80 درصدی میزان کشف کالای قاچاق

فرماندار شهرستان پلدشت گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون میزان کشف کالای قاچاق در این شهرستان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۸۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پلدشت؛ «عبدالله‌نژاد» در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اظهار داشت: موضوع قاچاق و مبارزه با آن به حدی مهم است که مقام معظم رهبری در بیانات خود در حرم مطهر امام رضا (ع) در سال جدید برای نجات اقتصاد کشور بر مبارزه با قاچاق تاکید داشتند. لذا باید تمامی دست اندکاران بر این موضوع دقت کافی داشته باشند.

فرماندار شهرستان پلدشت افزود: حوزه شهرستان پلدشت حوزه آرامی است و پدیده قاچاق به معنی واقعی وجود ندارد، اما در عوض این احتمال وجود دارد که کالا‌ها و اجناس قاچاق در سطح شهرستان عرضه به فروش برسد. لذا هر یک از اعضاء در محدوده وظایف خود باید از فروش اجناس قاچاق که بر تولید داخلی و بهداشت شهروندان اثر نامطلوب و زیانباری دارد، جلوگیری نمایند.

عبدالله‌نژاد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون میزان کشف کالای قاچاق در شهرستان پلدشت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۸۰ درصد کاهش داشته است و در این مدت ۶۷۰۰ نخ سیگار خارجی و چند دستگاه گیرنده ماهواره‌ای کشف و ضبط شده است و در این راستا ۶ نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شده‌اند.

کد خبر : ۳۷۱۸۰۴