خبرگزاری کار ایران

محموله 5 میلیاردی قاچاق در خرم آباد توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۹۱۷

جانشین فرمانده انتظامی خرم آباد ، از توقیف دو دستگاه کامیون و کشف انواع کمپوت ، تمر هندی و دلستر به ارزش پنج میلیارد ریال در آزاد راه خرم زال ، خبر داد .

به گزارش خبرنگارایلنا در خرم آباد ، سرهنگ علی احمدی تبار در گفت وگو با خبرنگاران افززود : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی لرستان در راستای اجرای طرح ها و مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق ، در آزاد راه خرم آباد - اندیمشک حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون مظنون شده و آنان را توقیف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از دو محموله توقیفی 41 هزار و 18 قوطی کمپوت و ماءالشعیر و 14هزار و 650 بسته تمر هندی فاقد اسناد مثبت گمرکی که از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود را کشف کردند .

احمدی تبار با بیان این که بنابر اظهارات کارشناسان مربوطه ، ارزش ریالی محموله مکشوفه 5 میلیارد ریال برآورد شده است ، تصریح کرد : در این رابطه دو راننده خاطی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند .

جانشین فرمانده انتظامی لرستان در پایان ازشهروندان خواست ؛ در صورت مواجه با هرگونه مورد مشکوک در خصوص فعالیت مجرمانه قاچاقچیان ،مراتب را در اسرع وقت به فوریت های پلیسی 110 اعلام و پلیس را در این خصوص یاری دهند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز