خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه مهاباد در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

کارگران در دوران جنگ تحمیلی در جبهه‌ها کارنامه درخشانی دارند

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۰۳۴

فرمانده سپاه مهاباد گفت: کارگران همانند سایر اقشار کشور در دوران جنگ تحمیلی در جبهه‌ها کارنامه درخشانی دارند.

به گزارش‌ خبرنگار ایلنا از مهاباد، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مهاباد گفت: کارگران قشر زحمتکشی هستند که با کسب روزی حلال با دستان پرتوان چرخ‌های اقتصادی و صنعتی کشور را به حرکت در می آورند و اگر اقتصاد به شکوفایی رسیده مدیون کارگران است.

سردار رنجبر زاده افزود: در طول 8 سال دوران سخت جنگ ، امام خمینی (ره) در مورد کارگران و کشاورزان می فرمود، عین عرقی که کارگران در کارخانجات تولیدی و صنعتی می ریزند کمتر از خون شهدا در جبهه های حق ، علیه باطل نیست یعنی ارزش کار و کارگر کمتر از خون پاک شهدا نیست.

فرمانده سپاه مهاباد ادامه داد: کارگران همانند سایر اقشار کشور در دوران جنگ تحمیلی در جبهه ها کارنامه درخشانی دارند چرا که شهدای فراوانی از این قشر در سراسر کشور در جبهه های جنگ حاضر بوده اند و جان عزیز خود را فدای اسلام و امام کرده اند و این بسیار ستودنی و ارزشمند است.

فرمانده سپاه مهاباد با اشاره به جایگاه کارگر از نظر اسلام گفت : همچنین کارگران در دوران طاغوت برای پیروزی جمهوری اسلامی در کنار علما دینی ، فعالیت می کردند و برای پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی را ایفا نمودند پس ما نیز موظف هستیم از حق و حقوق این عزیزان و برزرگواران دفاع کرده تا کارگران بتوانند در سایه حکومت اسلامی از امنیت شغلی برخوردار باشند.

ایشان ضمن اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری فرمودند ما جهت حمایت از تولیدات داخلی و قطع واردات کالای بی کیفیت خارجی ، باید مصرف کالاهای ایرانی را در کشور رواج بدهیم تا چرخ کارخانجات تولیدی و صنعتی کشور بچرخد و کارگران عزیز در سایه این اقدام از امنیت شغلی برخوردار باشند.

فرمانده سپاه شهداء مهاباد در خصوص نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گفت : در سالی که به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل توسط رهبر عظیم الشان اسلام نامگذاری شده همه ما باید خود را موظف بدانیم و به وجدان خود تعهد بدهیم از تولید داخلی حمایت کنیم تا از نظر اقتصادی بی نیاز و خودکفا باشیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را قدم به قدم به مرحله اجرا بگذاریم تا به خودکفایی برسیم.

مقام ارشد سپاه مهاباد ادامه داد: ما باید الگوی مصرف خود را اصلاح کنیم و مسئولان نیز باید با توجه به نیاز و الویت های جامعه اقدام به برنامه ریزی نمایند و فرهنگ درست مصرف کردن را در جامعه تبلیغ و رواج داده و با تلاش همه جانبه بتوانیم در این برهه حساس اقتصادی در مقابل استکبار جهانی پیروز شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز