خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای آذربایجان غربی:

توسعه آموزش اشتغال‌زا از اهداف سازمان فنی وحرفه ای است

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۴۰۲

مدیرکل سازمان آموزش فنی حرفه ای استان آذربایجان غربی گفت: توسعه آموزش اشتغال زا از اهداف سازمان فنی و حرفه ای این استان است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، نشست خبری محسن مددی مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: هدف از مهارت و تخصص آموزش های فنی و حرفه ای توانمندسازی نیروی کار از طریق آموزش است.

مدیرکل ساز مان فنی و حرفه‌ای استان گفت: توسعه آموزش اشتغال زا از اهداف سازمان فنی حرفه ای استان است و برای این منظور همکاری هایی با کمیته امداد خمینی و دیگر نهادهای ذیربط انجام پذیرفته است.

این مقام مسئول افزود: امروزه سازمان فنی و حرفه ای آماده ارائه آموزش‌های تقاضا محور است و جامعه امروزه هر نوع نیازی در این قبال داشته باشد برنامه ریزی های کلان خود را انجام خواهیم داد.

مددی گفت: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در عرصه خدمات را در دستور کار سال آتی خواهیم داشت تا با این نوع سیاست بتوانیم فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، اجرایی کنیم.

وی همچنین اظهار داشت: محور توسعه استان آذربایجان غربی صنعت است وضمن آموزش در بخش صنعت و کشاورزی خواهیم توانست آموزش های کلی در این دو بخش را در دست بگیریم.

مددی در خاتمه سخنان خود بیان کرد:تفاهم نامه هایی با برخی ادارات انجام شده است که بتوانیم با اصلاح الگوی مصرف و افزایش توان اقتصادی در جهت اولویت های کاری سازمان فنی وحرفه ای استان گام  برداریم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز