خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان دانش آموزی خبر داد:

شرکت 1697 دانش‌آموز آذربایجان‌غربی در مسابقات جهانی ریاضی

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۴۴۴

رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری یک هزار و 697 دانش آموز پایه دوره اول و دوم متوسطه در مسابقات جهانی ریاضی شرکت کرده اند.

حسین عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: یک هزار و 697 دانش آموز پایه دوره اول و دوم متوسطه در مسابقات جهانی ریاضی شرکت کرده اند که مرحله شهرستانی این مسابقات، همزمان با سراسر کشور، فردا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 18 شهرستان، منطقه و ناحیه در مسابقات جهانی ریاضی شرکت دارند، ادامه داد: در راستای برگزاری این مسابقات، در هر شهرستان دو حوزه آزمون به تفکیک جنسیت تعیین شده است.

رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: در مرحله نخست مسابقات گلایدر نیز که مهلت ثبت‌نام آن، 29 بهمن ماه پایان یافته است، 106 نفر دانش آموز از سطح استان ثبت نام کرده اند که کیت های گلایدر در دهه آخر اسفند ماه تحویل دانش آموزان خواهد شد و در ایام عید تا اواخر فروردین ماه سال آینده مهلت دارند، هواپیماهای خود را ساخته و آماده شرکت در مسابقات شوند.

وی خاطر نشان کرد: استان آذربایجان غربی، از لحاظ تعداد ثبت نام در مسابقات جهانی ریاضی و گلایدر ، جزو 5 استان برتر کشور بوده و امیدواریم که با دارابودن دانش آموزان با استعداد استانی، در مرحله بعدی نمایندگان زیادی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز