خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد

در دیدار اعضاء هیات‌رئیسه اتاق ارومیه با بانک‌تجارت چه گذشت؟

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۳۵۶

ایلنا: رئیس اتاق ارومیه از آمادگی این نهاد برای کمک به فعالسازی بخش تولید و صنعت استان با همکاری بانک های عامل خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن انتظار امروز در دیدار با مسئولین بانک تجارت که در ارومیه برگزار گردید ، گفت: ما وظیفه داشتیم که افزایش همکاری های متقابل و فعال تر شدن نقش بانک ها در فعالسازی واحدهای تولیدی گام بردارد.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه تصریح کرد : متاسفانه در حال حاضر تنها در بهترین شرایط 50 واحد از 1800 کارخانه در استان در حال حاضر توان فعال بودن در این وضعیت را دارند که باید تلاش کنیم این وضعیت را بهبود ببخشیم.

انتظار گفت : تلاش ما برای بهبود سیستم کنونی است که برای این منظور باید ابتدا تلاش کنیم واحد های دچار بحران کمتر را فعال کنیم و سپس برنامه های مدونی برای فعالسازی واحد های تولیدی دچار بحران کامل داشته باشیم.

وی افزود : ما انتظار داریم بتوانیم مشاوره های کافی را در زمان پسا تحریم داشته باشیم تا شرایط اقتصادی کشور با فعال شدن واحد های تولیدی را بهبود ببخشیم.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه تصریح کرد : اتاق بازرگانی بعنوان بخش خصوصی یکی از مهم ترین نهادهایی است که میتواند در بخش صنعت و تولید مثمر ثمر باشد.

انتظار گفت : در دولت تدبیر و امید و تلاش دولت روحانی در راستای پیشرفت اقتصاد به بخش خصوصی توجه ویژه ای شده است که متاسفانه در دولت های قبل این کار با شعار خصوصی سازی به نتیجه ای نرسید. با این حال دولت روحانی به اتاق بازرگانی نیز بعنوان یکی از مهم ترین بخش های اقتصاد و بخش خصوصی توجه ویژه ای شده است.

رئیس بانک تجارت تصریح کرد : آذربایجانی ها یکی از خصایصی که دارند علاقه به کار است ولی متاسفانه بدلیل تفکر سنتی در بین آنها دچار مشکل میشوند.

وی افزود : ما آمادگی این را داریم که با همکاری اتاق بازرگانی و با پرداخت سرمایه در گردش و یا مشاوره واحدهای تولیدی را فعال کنیم که اراده و آمادگی مدیران این واحدها تاثیر زیادی دارد.

رئیس بانک تجارت تصریح کرد : تدوین برنامه کامل و اراده کافی در بین مدیران واحد های تولیدی میتواند سبب فعال شدن و بهبود اوضاع در بین آنها شود .

وی ادامه داد :شاید فروش دستگاه های واحد تولیدی و تغییر کاربری جزو گزینه هایی باشد که بتواند باعث فعال تر شدن آنها شود و ما حاضرین حتی در این موقعیت نیز از این واحدها حمایت کنیم.

رئیس بانک تجارت اعلام نمود : با توجه به برنامه های دولت در بخش تولید و حمایت از بخش خصوصی ،  وظیفه ما این است که از این بخش، بخصوص اتاق بازرگانی حمایت کنیم و در این بین سعادت استاندار آذربایجان غربی نیز توانسته است برنامه های خوبی در این خصوص در استان اجرا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز