خبرگزاری کار ایران

یکشنبه برگزار می‌شود؛

جشن گلریزان برای خانه‌دار شدن حامی مهربانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۷۲۰

برای خانه‌دار شدن خانه حامی که از فرزندان نوجوان بی‌سرپرست تحت نظر بهزیستی نگهداری می‌کند جشن گلریزان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از اکسیرنو: حامی خانه‌ای است که در سال ۹۳ با هدف حمایت از فرزندان بی‌سرپرست تحت پوشش بهزیستی در ابتدا با پذیرش ۱۵ فرزند از مراکز مختلف آغاز به کار کرد .

در این میان برگرداندن 6 فرزند به به آغوش گرم خانواده از اقدامات حائز اهمیت این مرکز است هرچند ۹ فرزند دیگر نیز با آموختن مهارت‌های مورد نیاز وارد یک زندگی مستقل شده‌اند.

احسان آشتیانی مدیرعامل خانه‌حامی درباره نحوه فعالیت این خانه اظهار کرد: ادعا نمی‌کنیم بهترین زندگی را برای فرزندانی که وارد این خانه شده‌اند فراهم کرده‌ایم اما تمام سعی خود را برای آموزش مهارت زندگی به فرزندان خانه به کار بسته‌ایم تا به زندگی ایده‌آل نزدیک شوند و در این راه بهزیستی ارومیه و خصوصا معاونت اجتماعی آن کمک حال ما بوده‌اند.

وی افزود: در مدت فعالیت این خانه با وجود همه مشکلات سعی کرده‌ایم در معیشت‌های ضروری فرزندان کمبودی حس نشود و به بهترین نحو در خدمت نوجوانانی باشیم که در این خانه بنا شده تا مورد حمایت واقع شوند.

آشتیانی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان این خانه در 18 بهمن‌ماه گفت: برای تامین نیازهای نوجوانان و جوانان تحت سرپرست این موسسه، جشن گلریزان روز یکشنبه همین هفته از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن همایش اداره بهزیستی ارومیه واقع در خیابان ورزش برگزار می‌شود.

مدیرعامل خانه حامی ادامه داد: مطمئنا حضور پرشور خیرین و کمک آنها به این فرزندان یاری گر ما در رسیدن به اهداف خیرخواهانه و انسان دوستانه خواهد بود چرا که ما نزدیک به یک سال و نیم است غریبانه در صدد رفع موانع و مشکلات پیش رو هستیم اما برای این مهم یاری مردم و مسئولان امری ضروری به نظر می رسد.

وی تصریح کرد: فرزندانی که به تازگی  به این خانه وارد شده‌اند در رده سنی نوجوانان می باشند و عمده هدف موسسه توانمندسازی این جوانان برای ورود به عرصه جامعه و کمک در ادامه تحصیل، اشتغال و تامین آینده آنان است .

وی افزود: تمام تلاش مسئولان این موسسه خیریه دادن اعتماد به نفس و اطمینان لازم به این جوانان است تا بتوانند برای تشکیل یک زندگی مستقل و مستحکم در جامعه کنونی است در واقع فرزندان در حال حاضر نیازمند حمایت هستند چراکه در سن حساس و پرخطری به سر می‌برند.

آشتیانی ادامه داد: سال گذشته و امسال برای شروع کار و جذب کمک‌های مردمی و مسئولان اقدام به برگزاری چندین مرحله جشن گلریزان این موسسه در سالن همایش‌های اداره برق و بنیاد کودک استان کرده‌ایم که امیدوارم منجر به شناخت هر چه بیشتر این موسسه و جذب کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان شود.

وی افزود: این موسسه همواره خانه امید جوانان و کودکان مورد حمایت خود است و آنان حتی پس از جدایی از این موسسه و تشکیل زندگی و خانواده نیز می‌توانند به این موسسه مراجعه و از حمایت‌های معنوی و انسان‌دوستانه ما بهره‌مند شوند.

خانه حامی یکی از مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی است که به صورت مستقل کار خود را ادامه می‌دهد و این در حالی است که این مرکز هنوز خانه‌ای ندارد و در یک ساختمان اجاره‌ای به سر می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز