خبرگزاری کار ایران

نماینده ارومیه در مجلس عنوان کرد:

انتخابات آتی یک رقابت سیاسی مهم برای کشور است

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۱۵۸

نماینده مردم ارومیه گفت: این دوره از انتخابات را پرشورترین، سخت‌ترین و پررقابت‌ترین انتخابات کشور می‌دانم.

به گزارش ایلنا از ارومیه به نقل از خانه ملت، عابد فتاحی عضو کمیسیون بهداشت و درمان با بیان اینکه به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس دهم این دوره از انتخابات را پرشورترین، سخت‌ترین و پررقابت‌ترین انتخابات کشور می‌دانم، اظهار داشت: بیشتر کسانی که در انتخابات شرکت کرده‎اند یک جریان سیاسی از آنها حمایت می‌کند و با تمام توان سعی می‌کنند در این انتخابات خود را نشان دهند.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به اینکه انتخابات آتی یک رقابت سیاسی مهم برای کشور است، تصریح کرد: از داوطلبان نمایندگی درخواست دارم تا رقابتی مردانه و دور از هرگونه جوسازی و تخریب داشته باشند و از زبان آلوده برای خارج کردن رقیب از گود رقابت استفاده نکنند و انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهند.

او تاکید کرد: باید مراقب باشیم مسائلی همچون اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به جایی نرسد که جامعه را دچار التهاب و دودستگی کند.

عضو کمیسیون بهداشت خاطر نشان کرد: داوطلبان نمایندگی همواره آرمان‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و پشتیبانی از ولایت فقیه را سرلوحه کار خود داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز