خبرگزاری کار ایران

شهرداری برای خروج منطقه جنوب تبریز از لیست مناطق کم برخوردار اهتمام دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۸۳

در راستای تداوم بازدیدهای هفتگی خبرنگاران از پروژه های عمرانی، خدماتی و فضای سبز شهرداری های مناطق دهگانه شهرداری کلانشهر تبریز جمعی از خبرنگاران تبریزی از پروژه های شهرداری منطقه ۷ تبریز بازدید کردند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی تبریز از پروژه های شهرداری منطقه ۷تبریز بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در راستای تداوم بازدیدهای هفتگی خبرنگاران از پروژه های عمرانی، خدماتی و فضای سبز شهرداری های مناطق دهگانه شهرداری کلانشهر تبریز جمعی از خبرنگاران تبریزی از پروژه های شهرداری منطقه ۷ تبریز بازدید کردند.

در این بازدید که محبوب عبداله پور معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز و حسن گنجی شهردار منطقه خبرنگاران را همراهی می کردند حاضران از پروژه های مختلف این منطقه بازدید کردند.

پارک مهر ولایت، مجتمع تجاری ایپک پالاس، کانال کرجان، تغییر آسفالت جاده سردرود و طرح شبدری محل اتصال اتوبان شهید کسایی و دیزل آباد از جمله پروژه هایی بودند که مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت.

پارک مهر ولایت یکی از زیباترین پارکهای موجود شهر تبریز می باشد که در حال حاضر اولین فاز آن به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است و دو فاز بعدی آن نیز در طول سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید

در حال حاضر این پارک با در اختیار داشتن امکانات ویژه ای نظیر تلویزیون شهری، سینما روباز، محل بازی کودکان، پد هلی کوپتر جاده مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری، نمازخانه مجزای زنانه و مردانه، سرویس بهداشتی مجهز به سیستم انرژی خورشیدی، آلاچیق و دکل روشنایی مورد استفاده شهروندان ساکن در این منطقه می باشد.

در فازهای دوم و سوم پارک مهر نیز کاربری های مختلف مورد نیاز شهروندان از قبیل کاربری های ورزشی پیش بینی و احداثخواهد شد.

فاز اول پارک مهر ولایت با مساحت هشت هکتار با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید تبریز در قسمت جنوب غرب تبریز خواهد بود که تنها تفاوت آن با لاله پارک تبریز هتل لاله می باشد که در این مجموعه هتل پیش بینی نشده است.

با توجه به وجود جمعیت زیادی از شهروندان تبریز در این قسمت از شرق عدم وجود مجموعه ای یکپارچه جهت رفع نیاز مردم این مجموعه طراحی و در حال اجراست تا با وجود آن در قسمت جنوب غرب تبریز شهروندان با مراجعه به این محل خریدی راحت همراه با بهره مندی از امکانات تفریحی رفاهی و خدماتی را به ارمغان داشته باشند.

وجود این مرکز خرید بزرگ در منطقه ۷ تبریز سفرهای درون شهری ساکنین غرب تبریز را به حداقل خواهد رساند که این امر به نوبه خود تاثیر زیادی در ترافیک درون شهر بجای خواهد گذارد.

کانال کرجان دیگر پروژه ای بود که خبرنگاران از نزدیک از آن بازدید کردند. در جریان بارندگی های اخیر به دلیل وجود ساخت و سازهای غیر مجاز در اطراف این کانال احتمال وجود تلفات مادی و معنوی در روستای کرجان وجود داشت. شهرداری منطقه ۷ تبریز کانال کرجان با طول ۶۰۰ متر و عرض ۶ متر با هزینه ای نزدیک به ۹ میلیارد ریال رادر دست اجرا دارد که با اتمام آن نگرانی ساکنین این محل از بابت خسارات سیل به حداقل خواهد رسید.

همچنین در انتهای این بازدید خبرنگاران از بازسازی و بهسازی آسفالت جاده سردرود و همچنین رمپ ورودی شهید کسایی به جاده غرب تبریز بازدید کردند.

گفتنی است با برنامه ریزی اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز و با همکاری مناطق دهگانه شهرداری، خبرنگاران به صورت هفتگی از پروژه های عمرانی خدماتی و فضای سبز مناطق مختلف تبریز بازدید می نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز