خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان غربی صورت گرفت؛

برگزاری ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۲۹۱

مسئول فضای مجازی و امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی، با اشاره به انتشار فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، گفت: مرحله استانی این جشنواره در ۲ بخش دانش‌آموزی و عمومی با محوریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لیلا سپهری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به ترویج فرهنگ حماسه دفاع مقدس امری ضروری و مهم است که باید به شکل مطلوب پیگیری شود، بیان داشت: باید با کار فرهنگی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی نسل جوان کشور را بیش از گذشته با آرمان‌های شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی آشنا کنیم.

مسئول فضای مجازی و امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق فضای مجازی را راهی مناسب برای درک معانی این حماسه و ورود به این عرصه دانست و تبیین کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب دوران دفاع مقدس گنج بی‌پایانی است که همه ما باید هنر استخراج آن را پیدا کنیم و تاریخ کشور را بر اساس آن تفسیر کنیم.

سپهری،دوران دفاع مقدس را بخش مهمی از تاریخ و هویت ملت ایران دانست و تصریح کرد: در حال حاضر محتوا‌های فراوانی درباره دفاع مقدس از جمله تاریخ شفاهی، فیلم، عکس و داستان وجود دارد که باید آن‌ها را برای استفاده در فضای مجازی و در قالب کتاب‌های صوتی، موشن‌گرافی و غیره منتشر کرد.

وی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، توضیح داد: مرحله استانی این جشنواره در ۲ بخش دانش‌آموزی و عمومی و در محور‌ها و قالب‌های پایگاه اطلاع‌رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، نرم‌افزار‌های کاربردی، کلیپ، موشن‌گرافیک، پویانمایی و انیمیشن برگزار می‌شود.

مسئول فضای مجازی و امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان شناسایی فعالان عرصه دفاع مقدس و استفاده از این فعالان در شبکه‌سازی‌های مورد نظر و ایجاد زیرساخت مناسب و حمایت از فعالان این عرصه، تهیه بانک اطلاعاتی از فعالان عرصه دفاع مقدس و تلاش برای نخبه‌پروری در عرصه‌های مختلف را از اهداف بر گزاری این جشنواره ذکر کرد.

سپهری، با اشاره به محورها و قالب‌های جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی بیان کرد: پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها، نرم افزارهای کاربردی، کلیپ و موشن گرافی، پویانمایی و اینفوگرافی محورها و قالب‌های این جشنواره است.

وی، با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۱۵خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه_خیابان دفاع مقدس - اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی، مدیریت توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای و یا می‌توانند آثار خود را به شماره  ۰۹۱۴۱۸۸۷۱۰۰ در پیام‌رسان‌های داخلی ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز