خبرگزاری کار ایران

در دهمین شب جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان:

" طناب محکم " در " ذبح اسماعیل " چشم در راه بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۴۷

در دهمین شب جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان نمایش های " یک طناب محکم "، " تو را من چشم در راهم " و " روایت نمایشی ذبح اسماعیل " به روی صحنه رفت.

در دهمین شب جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان نمایش‌های «یک طناب محکم»، «تو را من چشم در راهم» و «روایت نمایشی ذبح اسماعیل» به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، نمایش «یک طناب محکم» به کارگردانی محمد کیانیان، نویسندگی هاشم پورمحمدی و بازیگری شیما روشن و هاشم پورمحمدی از کرمانشاه اجرا شد.

این نمایش با نگاه دور اندیشانه زنان و مردان قهرمان تاریخ ایران را به نمایش گذاشت.

هاشم پورمحمدی نویسنده نمایش «یک طناب محکم» ضمن اشاره به حضور گروه شهید آئینی در پنجمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر با عنوان «راز سوگ پروانه»، شرکت در این دوره جشنواره و به روی صحنه رفتن نمایش خود را بسیار مهم دانست. ‌پور محمدی، تجربه حضور در دوره قبلی و استقبال بسیار خوب از جشنواره امسال را شرکت گروه‌های مجرب عنوان کرد.

وی، وسعت جشنواره و حضور گروه‌ها از شهرهای مختلف کشور را در دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان از لحاظ اجرا حرفه‌ای و مناسب خواند.

داستان نمایش «یک طناب محکم» در روز واقعه مسجد گوهر شاد در سال ۲۱ تیر ۱۳۱۴نظمیه مشهد اتفاق می‌افتد و…

همچنین نمایش «تو را من چشم در راهم» به نویسندگی و کارگردانی محسن خسروی و بازیگری مهدی رضایی و محمدرضا هندی‌زاده از کاشان با موضوع دفاع مقدس و نقالی که داستان جنگ را روایت می‌کند اجرا شد.

«نمایش روبی» کاری از رستا رضوی و امیر حسین شفیعی از تهران از دیگر نمایش‌های خیابانی دهمین روز جشنواره سراسری تئا‌تر مهر بود.

«روایت نمایشی ذبح اسماعیل» کاری از استاد مسلم قاسمی از تهران در بخش ویژه و برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تئا‌تر، شناخت سوژه دینی و اخلاقی از دیگر برنامه‌های شب دهم جشنواره بود.

دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان ۲۴ مهر ماه در کاشان به کار خود پایان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز