خبرگزاری کار ایران

جشنواره ملی رسانه‌ای «پارک علم و فناوری در قاب رسانه» در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۸۵۵

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره رسانه ای «پارک علم و فناوری در قاب رسانه» در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جواد نوری نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری جشنواره پارک علم و فناوری در قاب رسانه خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف بهره گیری از توان و قابلیت رسانه های مکتوب، برخط، دیداری و شنیداری آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی  معرفی فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان و ظرفیت‌های آن جهت بهره‌مندی جوانان نخبه و دانشجو را از اهداف این جشنواره برشمرد.

نوری نیا افزود: محورهای این جشنواره شامل، مردمی سازی و بومی سازی فناوری و نوآوری در استان، تولید محتوای رسانه‌ای به منظور تقویت اقتصاد دانش بنیان، نقش پارک علم و فناوری در اشتغال آفرینی، پارک بستر ساز رشد اقتصادی، نقش پارک در افزایش تولیدات فناور محور است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در ادامه به برخی از اهداف این جشنواره اشاره کرده و گفت: ایجاد وحدت، همدلی، همگرایی، همفکری و هم‌افزایی بین مجموعه پارک و اصحاب فرهیخته رسانه، آگاهی‌رسانی و امیدآفرینی عمومی نسبت به پارک علم و فناوری به عنوان ظرفیتی مهم و سرمایه‌ای بسیار ارزشمند و ضرورت اساسی و پیش‌نیاز مهم برای خدمت به علم، صنعت و اقتصاد استان، ارتقاء سطح اطلاعات عمومی نسبت به ماهیت و کارکرد پارک علم و فناوری، ترغیب نخبگان جامعه برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری بجای مهاجرت، اجتماعی‌سازی پارک علم و فناوری و افزایش مشارکت‌‌های عمومی و همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مردم با برنامه‌ها و مسائل مبتلا به پارک و برقراری ارتباط و افزایش آگاهی قشر دانشجوی استان با پارک علم و فناوری از مهمترین اهداف این جشنواره است.

وی مهلت ارسال آثار به جشنواره را ۱۰ آذر ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: در آثار ارسالی باید اسم دقیق صاحب اثر در خبر منتشر شده قید شود.

به گفته نوری نیا آثاری که از دی ماه ۱۴۰۱ در رسانه های مجوز دار منتشر شده است می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز