خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان کارگری آذربایجان غربی در گفتگو با ایلنا:

بیمارستان امام رضا(ع) به شکل کامل پاسخگوی بیمه‌شدگان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۰۸

به‌علت کمبود پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در شهر‌ها و روستاهای آذربایجان‌غربی، بسیاری از بیمه‌شدگان استان به بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه مراجعه می‌کنند و در شرایط ازدحام مراجعان، این بیمارستان‌ گاه نمی‌تواند به نحو احسن جوابگوی خیل عظیم مراجعه‌کنندگان بیمه‌شده و مستمری‌بگیر باشد.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تامین‌اجتماعی استان آذربایجان‌غربی گفت: به‌علت کمبود پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در شهر‌ها و روستاهای آذربایجان‌غربی، بسیاری از بیمه‌شدگان استان به بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه مراجعه می‌کنند و در شرایط ازدحام مراجعان، این بیمارستان‌ گاه نمی‌تواند به نحو احسن جوابگوی خیل عظیم مراجعه‌کنندگان بیمه‌شده و مستمری‌بگیر باشد.

داداش محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در آذربایجان غربی، با بیان اینکه نوبت‌دهی در بیمارستان تبدیل به معضلی برای بیماران شده است، تصریح کرد: هنگام نوبت‌گیری تلفنی، به سبب تعدد تماس‌گیرندگان، امکان برقراری تماس با مرکز پاسخگویی بسیار مشکل است و پس از آن نیز در برخی موارد اعلام می‌شود ظرفیت بیمارستان کامل است. در نتیجه بیماران به این زودی نمی‌توانند از امکانات درمانی بیمارستان بهره‌مند شوند.

وی در عین‌حال با بیان اینکه بیمارستان امام رضا(ع) جزء بیمارستان‌های مجهز و درجه یک سازمان تامین‌اجتماعی است، اظهار کرد: تنها کمبود بیمارستان، نبود دستگاه‌ ام. آر. آی است و با وجود آنکه در سال ۸۷ هیات‌مدیره وقت سازمان، خرید دستگاه‌ ام. آر. آی را تصویب کرده‌اند و با بودجه آن نیز موافقت شد، اما تاکنون این دستگاه برای بیمارستان تهیه نشده است. این موضوع تاکنون توسط تشکل‌های کارگری و مسئولین سازمان تامین اجتماعی استان بار‌ها پیگیری شده‌، اما به نتیجه نرسیده است.

محمدی ادامه داد: البته بیمارستان به یک دستگاه سنگ‌شکن نیز نیاز داشت که تهیه شده و در حال نصب است.

رئیس کانون بازنشستگان شهرستان ارومیه همچنین پایین بودن میزان دستمزد پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در بیمارستان امام رضا(ع) را یکی از مشکلات این بیمارستان عنوان کرد و افزود: درآمد این پزشکان یک دهم درآمد پزشکان در بخش خصوصی است و به همین دلیل برخی از متخصصان و فوق‌تخصصان از همکاری با بیمارستان خودداری می‌کنند. به عنوان مثال چندی پیش بیمارستان چند متخصص گوش و حلق و بینی را دعوت به همکاری کرده بود، اما به دلیل نارضایتی از میزان درآمد، از ادامه همکاری خودداری کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز