خبرگزاری کار ایران

جهت جلوگیری از قطع سهمیه سوخت؛

رانندگان وانت بار برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۸۱۷

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: رانندگان و ناوگان حمل کالا تحت صحابت بارنامه جهت جلوگیری از قطع سهمیه سوخت برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، پیمان آرامون با اعلام این خبر گفت: تمامی رانندگان و ناوگانی که بارهای تحت صحابت بارنامه بارگیری می‌کنند، ملزم به دریافت کارت هوشمند راننده و ناوگان هستند.

وی افزود: دریافت کارت هوشمند وانت‌های باری با تصمیم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت ساماندهی و به منظور  ایجاد انتظام در نحوه بهره برداری و تردد وانت بارها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده‌های کشور به مرحله اجرا در آمده و به همین منظور شرایط خاصی به منظور تسهیل امور فراهم شده است.

آرامون خاطر نشان کرد: به اطلاع رانندگان عزیز و فعالان بخش حمل و نقل وانت بار می‌رساند با توجه به اینکه تخصیص سوخت این ناوگان نیز با استفاده از اسناد حمل ( بارنامه) صادره برای آن وسیله نقلیه تخصیص خواهد یافت، لذا با توجه به این شرایط و جلوگیری از قطع سهمیه سوخت ناوگان هرچه سریعتر نسبت به دریافت کارت هوشمند ناوگان و راننده اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در سطح استان ۱۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه ناوگان وانت بار فعالیت دارند که در ۶ ماهه گذشته در حدود ۱۰۰ کارت هوشمند برای این ناوگان صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز