خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت بیمه دی آذربایجان غربی خبرداد؛

بهره مندی ۶۰ هزار نفر از خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران از خدمات بیمه تکمیلی دی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۸۳۴

مدیر عامل شرکت بیمه دی آذربایجان غربی از ارائه خدمات بیمه تکمیلی دی به ۶۰ هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید ابراهیمی بسطامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران بیان کرد: بیمه دی در سطح کشور به حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر خانواده جانباز، ایثارگر و شهدا خدمات ارائه می‌دهد که در استان آذربایجان غربی حدود ۶۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

وی مأموریت نخست بیمه دی را، رضایت‌مندی خانواده‌ معظم شهداء و ایثارگران عنوان کرد و گفت: خدمت‌رسانی به این جامعه‌ معزز موجب نعمت و عزت است.

مدیرعامل شرکت بیمه دی آذربایجان غربی ادامه داد: خدماتی هستند که متاسفانه رسانه‌ای نشده‌اند و این عزیزان اطلاعی از چنین خدماتی ندارند، لذا باید بتوانیم هر گونه خدماتی را که دولت و شرکت‌های خصوصی برای آنها درنظر گرفته‌اند اطلاع‌رسانی کنیم.

وی در ادامه گفت: تمام هزینه بیمه تکمیلی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را دولت پرداخت می‌کند که یک خدمت رایگان برای این خانواده‌ها محسوب می‌شود و آنها می‌توانند از این خدمت که یک خدمت فول درمان محسوب می‌شود استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز