خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

قطع برق ۷۶ اداره دولتی پر مصرف و یک مجتمع تجاری در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۱۹۰

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: از آغاز اجرای برنامه های مدیریت مصرف در استان برق ۷۶ اداره و یک مجتمع تجاری در ارومیه به دلیل مصرف بالای برق و عدم همکاری در برنامه‌های تامین بار قطع شده است.

طاهر کیامهر  در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: طبق مصوبه هیئت وزیران تمامی ادارات ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری نسبت به سال پایه ۱۴۰۰ و کاهش ۶۰ درصدی در ساعات غیراداری نسبت به مصرف همان روز هستند و شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با جدیت پیگیر اجرای این مصوبه از سوی ادارات استان است.

وی ضمن اشاره بر پایش و رصد مصرف برق ادارات توسط این شرکت، خاطرنشان کرد: جهت کنترل مصرف در ادارات و نهاد‌های دولتی، مصرف این مشترکان به صورت مستمر و مداوم از سوی شرکت توزیع نیروی برق مورد پایش و رصد قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی در راستای مصرف بهینه برق موظف به خاموش کردن سیستم‌های سرمایشی خود یک ساعت زودتر از ساعت خاتمه کار هستند.

کیامهر گفت: تاکنون از یک هزار ۵۱ مکان اداری و دستگاه اجرایی در سراسر استان بازدید به عمل آمده است که از این تعداد ۶۳۸ مورد اخطاریه صادر شده و برق ۷۶ اداره دولتی پر مصرف به دلیل عدم توجه به اخطاریه قطع شده است.

وی همچنین از قطع برق مجتمع تجاری ترک مال ارومیه خبر داد و گفت: این مجتمع تجاری به دلیل مصرف بالای برق و عدم توجه به اخطاریه قبلی قطع شد.

کیا مهر افزود: قطع برق ادارات پر مصرف در راستای جلوگیری از ایجاد خلل در خدمت رسانی به مراجعین در ساعات خارج از وقت اداری صورت می گیرد.

مشترکان کم مصرف ۹۰ میلیارد ریال پاداش دریافت کردند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: مشترکان کم مصرف در استان بخاطر صرفه جویی کاهش مصرف در زمان اوج بار و همراهی با این شرکت، طی سال جاری ۹۰ میلیارد ریال پاداش دریافت کرده‌اند.

کیامهر  افزود: در قالب این طرح که از ابتدای خرداد آغاز شده ۷۹ هزار و ۷۱۶ مشترک خانگی در آذربایجان غربی پاداش گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: طرح پاداش صرفه جویی برق در سال گذشته تنها برای مشترکان دارای مصرف زیر الگو اجرایی شد اما امسال همه مشترکان می‌توانند مشمول این پاداش شده و به میزانی که نسبت به سال گذشته مصرف برق خود را کاهش دهند، پاداش دریافت خواهند کرد.

کیامهر ادامه داد: سال گذشته نیز ۵۳ درصد مشترکان خانگی مشمول پاداش صرفه جویی شدند و ۳۱ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی گرفتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: سال گذشته ۶۰۰ هزار مشترک در طرح‌های مدیریت مصرف استان همکاری داشتند.

کیامهر گفت: اجرای طرح تشویقی سال گذشته از ۱۵ خرداد آغاز شد ولی امسال از اول خرداد آغاز شده و تا آخر شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
فرزاد صدقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز