خبرگزاری کار ایران

آذربایجان غربی میزبان سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۶۶۲

سرپرست مدیریت امور پردیسهای دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی گفت: استان از ۱۶ تا ۱۹ مرداد ماه میزبان سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود اصغری  در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، گفت: سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از ۱۶ مرداد تا ۱۹ مردادماه به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان در رشته های مختلف قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از جشنواره ۲۸ هزار دانشجو از سراسر کشور شرکت کرده اند که از این تعداد یک هزار و ۳۸۰ نفر به مرحله کشوری  جشوره راه پیدا کردند.

حجت الاسلام اصغری ادامه داد: شرکت کنندگان در ۹ بخش (آوایی، فناوری، معارف، پژوهشی، هنری، ادبی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و نوآفرینی) در ۴۰ رشته به رقابت می‌پردازند.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان با بیان اینکه  ۷٠٠ نفر در رشته آوایی به صورت حضوری شرکت خواهند کرد خاطر نشان کرد: ۶۸٠ نفر نیز به صورت غیر حضوری با ارسال اثر در این جشنواره شرکت کردند که پس از داوری اثر برگزیده جهت دریافت جوایز در ارومیه حضور پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام اصغری تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان کشوری از قبیل وزیر آموزش پرورش، رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور و وزیر علوم برگزار خواهد شد.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی در خاتمه خاطر نشان کرد: طی هماهنگی های انجام شده شرکت کنندگان در این جشنواره از ۲۰ شهرستان استان  بازدید کرده و از نزدیک با آداب و رسوم، فرهنگ و آثار باستانی این مناطق آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز