خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

۴۶ درصد مشترکان آب در ارومیه بالاتر از الگوی مصرف، آب مصرف می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۵۸۲

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه با بیان اینکه,۴۶ درصد مشترکان آب در ارومیه بالاتر از الگوی مصرف، آب مصرف می‌کنند گفت: اخطاریه‌هایی برای این گروه از مصارف خانگی ارسال خواهد شد و در صورتی که در رفتار مصرف خود تغییری ایجاد نکنند با محدودیت مصرف مواجه خواهند شد.

سعید کامیابی فر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه، برای مشترکان پرمصرف و بد مصرف شهرستان ارومیه، اخطار ارسال خواهد شد، گفت: در صورت تداوم مصرف بالا، محدودیت مصرف را اعمال خواهیم کرد.

کامیاب فر با اشاره به روند صعودی مصرف آب در فصل تابستان گفت: اولویت برخورد با مصارف فضای سبز و در حال ساختمان، مشترکان تجاری و دولتی و در آخر پرمصرف‌ها و بدمصرف‌های خانگی خواهد بود.

وی ادامه داد: ۴۶ درصد از مشترکان بالای الگوی مصرف، آب مصرف می‌کنند، ما در همین راستا  اخطاریه‌هایی برای این گروه از مصارف خانگی ارسال خواهد شد و در صورتی که در رفتار مصرف خود تغییری ایجاد نکنند با محدودیت مصرف مواجه خواهند شد.

 مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه خاطر نشان کرد: الگوی مصرف آب برای هر واحد مسکونی در شهر ارومیه در یک ماه ۱۶۰۰۰ لیتر آب است، بنابراین واحدهای مسکونی که بیش از ۱۶۰۰۰ لیتر آب در ماه مصرف کنند جزو پرمصرف‌ها و گروهی که بیش از ۵۰۰۰۰ لیتر آب در ماه مصرف کنند در رده بدمصرف‌های آب قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز