خبرگزاری کار ایران

برگزاری طرح «آفتاب کتاب» ویژه تابستان در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۴۱۶

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: طرح «آفتاب کتاب» در طول تابستان 1402 در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، خدیجه معصومی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با عنوان «آفتاب کتاب» در تابستان 1402 به همت این اداره‌کل و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار ‌می‌شود. 

وی با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از وقت و اوقات فراغت افزود: مسئله اوقات فراغت در دین مبین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و نگاه اسلام به این مقوله، نگاهی تربیتی و اخلاقی است و بر برنامه‌ریزی هدفمند برای این اوقات در آموزه های اسلام تأکید شده است. 

معصومی ادامه داد: مجموعه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با عنوان «آفتاب کتاب» و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت در ایام تابستان 1402 برگزار می‌شود. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، توانمندسازی، تعالی فردی و پرورش خلاقیت را مهم‌ترین محوریت‌های این طرح عنوان کرد و گفت: در این طرح برنامه‌های متنوع ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان، گروه‌های خاص و مادران و زنان خانه دار همراه با مسابقه و جوایز در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی از قبیل کسب و کار، شیوه‌های شاد زیستن، آشنایی با قرآن، خلاقیت و نوآوری و ... با حضور مربیان مجرب، جلسات نقد کتاب، نمایشنامه خوانی، نشست های ادبی، شعرخوانی و قصه‌گویی از برنامه‌های پیش بینی شده در این طرح است، علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز