خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۵۷۸

مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی گفت: دومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» با هدف ترویج کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

خدیجه معصومی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: با هدف ترویج کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت، مجموعه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی با عنوان «کتابخانه تابستانه» برای دومین سال متوالی به همت این اداره کل در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت فعالیت‌های تجمع محور، کتابخانه‌های عمومی فعالیت خود را با رویکردی نو ادامه می‌دهند. اجرای طرح «کتاب پیک» جهت امانت منابع کتابخانه‌ای و برگزاری برنامه های فرهنگی- ترویجی در بستر فضای مجازی از جمله فعالیت های کتابخانه‌های عمومی در شرایط فعلی است.

معصومی ادامه داد: استمرار در اجرای برنامه های فرهنگی اثرگذار، رمز پویایی و نشاط فرهنگی در استان است. طرح «کتابخانه تابستانه» برای دومین سال متوالی با هدف ترویج کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان در بستر فضای مجازی اجرا خواهد شد؛ در این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی-ترویجی با محوریت کتاب  برای سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال پیش‌بینی شده است که از تیر ماه ۱۴۰۰ شروع به کار می‌کند.

معصومی افزود: نقد کتاب، نمایشنامه خوانی، نقد فیلم، نمایش خلاق، مشاعره، کارگاه‌های انتخاب رشته، کارآفرینی و ...  از جمله برنامه‌های این طرح با حضور نویسندگان و اساتید مجرب می‌باشد.

به گزارش ایلنا،علاقه‌مندان جهت شرکت در این طرح می‌توانند با ارسال عدد ۱ برای کودکان، ۲ برای نوجوانان و ۳ برای بزرگسالان  به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۲  به صورت رایگان در این طرح ثبت نام و شرکت کنند. 

اولین دوره  این طرح در تابستان سال ۹۹ توسط اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی برگزار شد که به دلیل استقبال اعضاء ، دوره دوم این طرح از تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز